Stap 2: Code
Voordat u de code uploadt naar de Raad van bestuur, twee bibliotheken hoeft te worden geïnstalleerd in de map bibliotheken (volg de instructies in de links hieronder):
Hier is de Github repo voor de code Ik schreef. Ik enkele van de functies uit het voorbeeld van Adafruit Neopixel strandtest bewerkt en creëerde een aantal van mijn eigen. Ik zal proberen om het opruimen van de code en notities zodat het makkelijk te volgen omvatten. Upload Spacelady.ino naar de Arduino.
MET BEHULP VAN GELUIDSKNOPPEN
Als u Soundlady wilt aan zich geluidsknoppen, moet je zorg ervoor om te installeren verwerking. In dezelfde Github repo met de Arduino-code is er een map met de naam SoundPlayer. Open SoundPlayer.pde met verwerking en voer de schets nadat je de Arduino code werken terwijl de Arduino is aangesloten op uw computer met behulp van de USB-kabel. Selecteer in Soundplayer.pde, de poort die de Arduino op (meestal iets als usbmodem1411 op een Mac) wordt uitgevoerd. U hoort nu geluiden wanneer u het "geluid" knoppen raakt (check de Arduino code om erachter te komen welke). De Arduino is het verzenden van seriële gegevens naar verwerking, die de notitie genereert.
De geluidsbestanden wijzigen, de bestanden in de map SoundPlayer/audio gewoon vervangen door uw eigen WAV-bestanden (met de naam 0-11.wav).