Stap 2: Dingen ingewikkeld maken: het combineren van de vakken
De grotere doos achterop het werd gekozen om te lijken op een rugzak. Op de foto kunt u zien dat één van zijn zijden bijna volledig afgesneden is en ik deed dat om twee redenen:
-Zelfs op dit punt was het duidelijk dat het resulterende kostuum zware zullen (ik gewoon niet beseffen hoe zwaar het is). Dus alles bij te dragen tot het gewicht gaan moest. Zie hoe een deel van de muur van dat vak blijft op zijn plaats? Dat is het handhaven van de integriteit van het vak.
-Ik moest een plek in het kostuum voor het opslaan van alle de batterijen, kabels, draden, wissels en andere elektronica. Dit vak is de plaats.
Tot slot één hokje aan meer gedemonteerd toevoegde aan de voorkant ter dekking van de buik en de zijkanten. Ik liet de kleppen in plaats zodat ze ook als soort gordel houden alle stukken samen werken.
Enerzijds nog ontbreekt in onze wapenrusting is iets over wapens. Ik gebruikte de kleppen eerder uitgesneden en hen in een zeshoekige vorm gebogen. Zeshoek lijkt geavanceerder dan ronde en vierkante vormen, en het is gemakkelijker te maken dan de 7-, 8- en enzovoort-gonaal vorm.
Een paar dingen in gedachten te houden terwijl de arm armor lijmen zijn
-Je moet om te buigen van je armen. Om deze reden moet u twee driehoeken uitgeknipt uit de secties van de zeshoekige buis. Check de foto's om te zien hoe dit werkt met rechte arm en wanneer het is gebogen
-Ik wilde de weapon system integreren met één arm (om te worden later besproken). Dit is de reden waarom één sectie aanzienlijk langer dan de andere geboekt voor opname van extra accessoires en elektronica
-Als je de buis helemaal naar boven de arm trekken zult u opmerken dat de delta-spieren niet vallen. Ik heb twee meer stukken karton toegevoegd aan deze secties. Ze dekken van Delta's, wanneer de arm is ontspannen en verdwijnen onder de schouder armor wanneer u buigen van de arm.