Een experiment van de gruwelijke esthetiek.
Het project is een experiment van het gebruik van de gruwelijke esthetiek op buitensporige wijze in het stedenbouwkundig ontwerp. En het is de tweede versie van de serie genaamd "Mutant Baby", oftewel een proefschrift van massale aanval project "Extravaganza". De thesis wil gericht en onderzocht, in wezen, hoe dat nieuwe gruwelijke esthetische verandert het paradigma van de Metropolitan gedrag. Met behulp van de geavanceerde computertechnologie om te verkennen van de grenzen van architectuur en het maken van een scenario's waar kan het platform gaan als gedreven door deze ideeën.
Om te onderzoeken het platform dan vormen die gericht is op een bijgewerkte beeld geven van berekening en digitale onderzoek in architectuur, omdat het ontwerp was niet langer bezorgd met presentatie maar met berekening en berekening die diep afbreuk aan het platform productiemethoden doen zou.
Ik probeer te ontwikkelen van innovatieve en ongebruikelijke oplossingen voor problematiek van locatie, verbinding, dislocatie en afsluiting, opnieuw werken de spanning tussen het gebouw als een Hyper algemene ruimten en als een specifieke omgeving.
Het model is niet dat van de transparantie en structuur, maar eerder een van bezuinigingen, inserts, nip en tuck, net als een horrorfilms, de hand van een plastisch chirurg die kwestie manipuleert. De gruwelijke omzettingen van lichamen en gezichten wordt de materiële organisaties en ontwerpen van deskundigheid. Deze mutaties hebben de capaciteit om het maken van Bi-producten, opkomende esthetiek en paradigma's.
Het platform functioneert van klassieke paradigma's van schoonheid & productie, in de laatste 20 jaar nieuwe technieken en technologieën benches een nieuw frame van esthetische voorwaarden die niet kritisch opnieuw geconfigureerd is geweest, de thesis zal proberen te produceren een reeks definities met betrekking tot deze kwesties.
Greg Lynn zei " de beste hoop op verandering niet voorkomt in de heldhaftige oprichting van enkelvoud aanleg maar te absorberen in het mengsel; te verspreiden als een virus in het bloed, afgrijselijk beïnvloeden de buren totdat de gehele oplossing veranderd kleur".
Historisch gezien begint het platform met een Concept, een algemene strategie of één of ander soort pre betekenis. Deze thesis voorgesteld een hernieuwd onderzoek van de mogelijkheid van formulier generatie als een autonome daad. met name de notie van ruimte en vorm als een belichaamd ervaring.
Bouwproces betrokken een intieme verbinding tussen denken, ontwerpen en implementeren van.
Typologie (zoals Museum) is een van de complexe grondgebied voor de dynamische topologie model te veroveren. Als museum vooral door middel van hun topologische kracht ingegrepen zijn, zullen we hen groeien door middel van hun topologische intensiteit. Overwegende dat de innerlijke lichaam niet is een sequentiële proliferatie, maar eerder een discontinue autonome groei, op dezelfde tijdstippen deze innerlijke massa zal stank in/out het uiterlijke vlees, zullen we actieve nesten technieken ontwikkelen.
Vlees verschilt van oppervlak voor het gelaagde karakter, het kan niet worden losgekoppeld van de innerlijke organen, het is slechts een meer vacht, diep vastzit, het strekt zich uit en comprimeren omwille van gladheid, porositeit en wulpse.
Het doel van de scriptie geconfronteerd de (project) als een instelling en als een visuele aanwezigheid te verkennen van de architectuur als een voortdurend opkomende atmosferische toestand van vorm, cultuur, meetkunde, angst en compressie.
Het project richtte zich op deze nieuwe mogelijkheden door het voorstellen van een netwerk van meerdere, continu spaties, niet gedefinieerd door geografie maar door de tijd. De thesis zal meer als een experimenteel-onderzoek inspanning dan een typische academisch proefschrift georganiseerd. Wij werkzaam Maya en andere dynamische modellering van software en gebruik gemaakt van 3D-afdrukmogelijkheden, begin door de ontwikkeling van een reeks architecturale technieken... Een systeem van prototyping. haar eerste geavanceerde een soort culturele catalogus van beïnvloedt, en dan keek incrementele system variatie, aspecten van het gebruik van systemische voorwaarden dat is toegestaan voor de toenemende intimiteit van een mobile en elektronisch netwerk biologische cultuur.
Ik probeer te ontwikkelen van innovatieve en ongebruikelijke oplossingen voor problematiek van locatie, verbinding, dislocatie en afsluiting, opnieuw werken de spanning tussen de wolkenkrabber als een Hyper algemene ruimten en als een specifieke omgeving.
Het model is 3d geautomatiseerd-gemaakt door Maya.
De 3D-drukmachine die het afgedrukt. De grootte van de machine is 30 * 30 * 30 cm, dus ik probeerde te gebruiken van de maximale grootte van 30 * 10 * 15 cm afdrukken.
Het materiaal dat beschikbaar was was een sterke witte Plastic. Het is een populair materiaal voor gebruik met 3D-printing services. Dit materiaal is goedkoop in vergelijking met andere materialen, dus het is een goede keuze als u beginnen en prototype 3D-objecten of wilt uitproberen van de verschillende ontwerpen. Sterke kunststof is flexibel en sterk en veel toleranter materiaal dat anderen van details in 3D printen ontwerpen - een andere reden waarom het is goed om mee te beginnen. U ziet dat de termen Polyamide, nylon en PA 2200 gebruikt om te beschrijven van sterke kunststof materialen. Dit materiaal is meestal verkrijgbaar in wit en een kleine keus van felle kleuren die worden toegepast als kleurstoffen. Het poeder wordt afgedrukt in lagen en een laser smelt het plastic en obligaties samen om te vormen van het object. Witte plastic is enigszins poreus en het geel met blootstelling aan de zon kan gaan.