Stap 1: Fundamentele hoofd vorm, oren en neus
Met behulp van het bruine papier maakte ik een sjabloon voor het eerst aan de lagen van het hoofd. Dit zou de kin en de ogen met de mond wordt tussen de twee lagen. Ik wou dat ik zou hebben gemaakt het onderste deel een beetje groter dus ik zou kunnen de onderste lip steekt hebben uit verder dan de bovenlip zoals het is in het echte ding.
Ik snij ze met behulp van de elektrische mes. Na verlijmen de eerste twee stukken samen met de hete lijmpistool roughed ik uit de vorm met de elektrische mes en schaar. Test voorzien om ervoor te zorgen dat we op de goede weg waren.
Voor de top knip ik een cilinder zonder snijden van de binnenkant. Met de onderste helft op knip ik een plaats voor de top van zijn hoofd om te passen in het bovenste stuk. Vervolgens het gelijmd op de onderste twee stukken. De top echt smaller, het idee was dat het ging om te worden wat de chef-kok hoed er op aangesloten (maar dat echt niet blijken). Vervolgens heb ik verfijnd van de algehele vorm en details, zoals de lippen toegevoegd.
De achterzijde van het masker is op dit punt open. Ik wilde dit open laten, en een klep van vlies en velcro gebruiken om het te sluiten.
De oren en de neus waren gevormd uit extra stukken die werden afgesneden.
Het grote probleem watertje trying te halen van het hoofd, zodat mijn zoon hem maken kon "praten". Het probleem met het schuim is dat het is moeilijk te krijgen om te verplaatsen. Ik heb een heleboel schuim op de hoeken van de mond aan de binnenkant gewist. Dit hielp een beetje. Ik voegde ook een plek voor zijn kin te gaan, dit hielp niet helemaal.
Uiteindelijk besloten om toe te voegen een tekenreeks die hij zou kunnen trekken om de mond openen en sluiten. Met behulp van een grote naald en gaan in vanaf de onderkant van de kin tot de onderste lip. Vervolgens gebruikt een groot glob van hete lijm om de tekenreeks op de onderlip.
Uiteindelijk hij nauwelijks de tekenreeks gebruikt, en hij deed gewoon zonder de mond bewegen. Ik zou hebben als voor postuur zulks uiterlijk, maar ik denk dat het zou hebben genomen sommige servo's het goed te doen... misschien volgende keer :)