Stap 2: Instellen van de omgeving
De tweede stap is het instellen van het milieu door het creëren van een nieuw project.
We gaan een van de sjablonen die worden geleverd door de Visual Studio 2013 SDK te gebruiken. Eerste open Visual Studio en klik op het menu bestand, koos voor de nieuwe optie, waarna het Project..., zoals blijkt uit het figuur balg.
Hier ziet u het nieuwe project-venster. Op de linker kant koos de uitbreidbaarheid optie onder de sjablonen, Visual C#
hiërarchie. Kies de Visual Studio-pakket op het paneel van de rechterkant van het scherm. Vergeet niet om de naam van het project en de oplossing van de MultiSlotClipboard en op te slaan op een handige map met behulp van de tekstvakken op het onderste gedeelte van het venster. Klik op de knop OK om de oplossing te maken en het project, als de figuur blaten shows.
Nadat het nieuwe Project-venster een wizard sommige over het project vragen zal. Het eerste venster slechts algemene informatie presenteren en u kunt klikt u op de knop Volgende.
Het volgende venster van de Wizard wordt gevraagd voor de taal waarop het pakket zal worden gemaakt en als je wilt voor het genereren van een nieuwe sleutel bestand. Kies de opties "Visual C#" en "Genereer een bestand met de nieuwe sleutel te ondertekenen de vergadering" en klik volgende knoop, als de figuur blaten shows.
Het volgende venster vraagt om metada informatie over het project. Vul de naam van het veld VSPackage met de MultiSlotClipboard waarde en voel je vrij om eventuele extra gegevens ter identificatie van het pakket, zoals blijkt uit het volgende figuur toevoegen.
We zijn bijna klaar met de Wizard. Het volgende venster vraagt welk type pakket dat u wilt maken. Voor dit project gaan we creëren een nieuwe toolvenster die besturingselementen om te knippen bevatten zal, kopiëren en plakken de gegevens voor de extra vijf "slots". Zorg er daarom voor dat de "Toolvenster" checkbox is markt.
Aangezien ons project een venster die wij hebben met de naam het en bieden een id voor de opdracht-ID heeft, die is de naam van een interne variabele. U kunt de standaardwaarde gebruiken voor de opdracht-ID en de waarde van de MultiSlotClipboard voor het venster naamveld, zoals het op de volgende figuur invoegen.
Het laatste venster van de Wizard wordt gevraagd voor de generatie van tests. Want dit een eenvoudig project is maken we niet elke test. Daarom moeten we de twee selectievakjes voor deze laatste venster ontketenen.
Nadat enkele bewerkingen Visual Studio zal alle noodzakelijke bestanden voor het project hebt gemaakt, met inbegrip van sommige code, configuratie en ontwerp bestanden die gaan over de volgende stappen van dit Instructable worden gewijzigd.
De basisstructuur van het project wordt verzorgd door de MultiSlotlipboardPackage.cs, die is een klasse die van de klasse van het pakket overerft. Het project heeft ook een besturingselement, met de naam MijnBesturingselement, die de bestanden MyControl.xaml en MyControl.xaml.cs heeft. Dit zijn de drie bestanden gaan we veranderen onze oplossing te implementeren.
Voordat we aan het project moeten we enkele referenties toevoegen veranderen. Hoewel de sjabloon en de Wizard toegevoegd de verwijzingen voor sommige bestanden, zijn er aanvullende verwijzingen moeten handmatig op het project hebt ingevoegd. De bestanden die nodig zijn worden gewoonlijk opgeslagen in de map \Microsoft Visual Studio 12.0\VSSDK\VisualStudioIntegration\Common\Assemblies\v4.0\
· Microsoft.VisualStudio.CoreUtility (bestand: Microsoft.VisualStudio.CoreUtility.dll)
· Microsoft.VisualStudio.Editor (bestand: Microsoft.VisualStudio.Editor.dll)
· Microsoft.VisualStudio.Text.Data (bestand: Microsoft.VisualStudio.Text.Data.dll)
· Microsoft.VisualStudio.Text.Logic (bestand: Microsoft.VisualStudio.Text.Logic.dll)
· Microsoft.VisualStudio.Text.UI (bestand: Microsoft.VisualStudio.Text.UI.dll)
· Microsoft.VisualStudio.Text.UI.Wpf (bestand: Microsoft.VisualStudio.Text.UI.Wpf.dll)
· System.ComponentModel.Composition (bestand: C: > \Program Files (x86) \Reference Assemblies\Microsoft\Framework\. NETFramework\v4.5\System.ComponentModel.Composition.dll)
Met de referenties die zijn toegevoegd aan het Project open het bestand MultiSlotlipboardPackage.cs en voeg de volgende verwijzingen op het begin van het bestand.
met behulp van Microsoft.VisualStudio.Text.Editor;
met behulp van Microsoft.VisualStudio.TextManager.Interop;
met behulp van EnvDTE;
Bovendien, open van de MyControl.xaml.cs en voeg de volgende verwijzingen op het begin van het bestand.
met behulp van System.Windows.Markup;
met behulp van System.Reflection;
met behulp van System.Xml;
met behulp van System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary;
met behulp van de System.IO;
met behulp van EnvDTE;
met behulp van Microsoft.VisualStudio.Editor;
met behulp van Microsoft.VisualStudio.Text.Editor;
met behulp van Microsoft.VisualStudio.TextManager.Interop;
Dit is de vereiste stappen voor het opzetten van de project voltooid. Het project compileren en uitvoeren van het testen. Moet u een nieuw exemplaar van visuele Studio open met een nieuw venster op het bovenste onderste deel van de interface, net als de figuur hieronder. Opmerking de titel van dit exemplaar van Visual Studio: Experimental exemplaar. De Visual Studio dat het project heeft brandt gebruikersstand en wanneer u de experimentele Interface sluit de extensie gestaakt. Zorg ervoor dat u weet precies welke Visual Studio je bezig bent om fouten te vermijden.