Stap 3:
- Detecteren van beweging met de PIR-sensor
- Fuse.wav (aka Tsssssssss...) via de Wave Shield spelen
- Activeren van de "Forward" knop op de externe RC auto gedurende 2 seconden
- Explode.wave via de Wave Shield spelen
- Wacht 10 seconden en reset
Ik heb ook een bedradingsschema waarin wordt uitgelegd hoe dit monster wordt vastgehaakt.
De PIR sensor was echt eenvoudig te hook-up met behulp van de instructies beschikbaar op de website van Adafruit. Ik neem aan elke sensor die afstand gemeten of detecteert beweging kan worden gebruikt in plaats van dit. Ik zal zeggen (voor beter of slechter) met behulp van de voorbeeldcode voor de PIR-sensor het zeer gevoelig, misschien te gevoelig maakte. De RC auto kwam met een eenvoudige afstandsbediening die vier kortstondige micro drukknoppen. Ik bedraad naar één kant van de "forward" knop en de Arduino gebruikt om te schakelen van de knop. Ik heb ook verwijderd van de meeste van het lichaam van de RC auto verlaten net de wielen, motoren en een frame. Ik gekopieerd in game geluidseffecten van Minecraft op de SD-kaart in het Golf-schild voor het afspelen. Het uitvoervolume van het schild van de Golf op zijn eigen is vrij rustig dus ik het via het Amp van de CMoy rende te stimuleren het volume in op een adequaat enge niveau. Nadat ik was zeker dat ik had alles werkt gebruikte ik sommige standaard ambachtelijke hete lijm aan lijm de spreker en de PIR sensor binnenkant van het lichaam klimplant. Ik gelijmd ook de achterkant van het lichaam gesloten omdat zoals ik geleerd is het bijna onmogelijk om de tape te houden aan acrylverf.