Stap 2: De speler borden maken
Elke speler krijgt hun eigen bestuur, en ze krijgt zelfs om te kiezen wat leuk monster ze willen worden. Technisch in de computer game je speelt als een mens, maar ik dacht dat het was leuker als iedereen moet wel een monster in plaats daarvan. Ik maakte de monster armen uit sculpy en ik ontwierp deze om de stenen te houden als onderdeel van een element van het spel te kunnen.
Ik geplakt met het thema van het gebruik van hout te maken van de planken. Knippen, geschuurd, gekleurd, en assembeld. De pads voor de stenen zijn gemaakt van lederen schijven en beschilderd met gouden verf. De verborgen stenen set-up is gemaakt met behulp van de fancy scrapbooking papier en geslepen aluminium uit oude soda cans (ook spray geschilderde goud) ik zal gaan in meer detail over de metalen rand deed ik in stap 7.
Mijn grootste hindernis van de platen speler was de verborgen compartiment voor het houden van nieuwsgierige ogen uit uw stenen. Ik moest het evenwicht van de omvang, de accesibilty van de stukken, en het bedrag van de dekking die ik kon krijgen. Ik vond het moeilijk te vinden een inklapbaar ontwerp dat voldoende ruimte voor de stukken zouden verlaten en was groot genoeg dat de spelers de stukken daadwerkelijk kon grijpen. Na een paar weken van ontwerpen raakte ik eindelijk op de perfecte lay-out. Het was ook, veruit het eenvoudigste ontwerp. Zijn verbazingwekkend hoe gecompliceerd u kunt krijgen probeert op te lossen problemen soms. Het gaat altijd terug naar gewoon houd het simpel.