Stap 6: Waardoor het 3D
Met behulp van de bandzagen, afgesneden van de secties van de 1/4 '' hengel met een lengte van 1'', 1.5'' 2'' en 3''. Deze stangen zullen de bomen en snowboarder uit de berg te maken van de scène 3D-ruimte. U wilt de snowboarder te verschijnen dichter, zodat de sectie staaf 3'' moet worden gebruikt voor hem. Het maakt niet uit welke tree gebruikt die staaf.
Boor een gat van de 9/32 in de snowboarder in het centrum en in het midden van de de boomstammen om te hechten de staafjes aan de bomen en snowboarder. Nu passen de staven in dit gat aan de achterkant, een lichte kloof tussen de staaf en de voorkant verlaat. Het lassen van de staaf aan de uitgesneden vanaf de voorzijde, volledig invullen van de kloof.
Plaatsing van de snowboarder en bomen zijn belangrijk. De snowboarder moet naar het midden van de berg met de bomen aan de buitenkant gelast zijn zodat de nadruk op de snowboarder ligt. Overstag om te lassen de snowboarder en bomen op de bergen, de staven van de bomen en snowboarder naar de berg om ervoor te zorgen dat de bomen en snowboarder plat. Terwijl de tack heet kunt u het iets aanpassen zodat het is plat.
Gebruik nu een slijper of flapper wiel om te slijpen van de voorzijde van de snowboarder en de bomen om de Rods weld gelijk met de voorzijde. Gebruik het wiel flapper fijn de hele voorkant van de snowboarder in dezelfde richting om een constante glans op het eerste gezicht te maken. Koel de snowboarder met water of aanraken nadat het afgekoeld omdat dit zal leiden tot het gezicht van glanzend roest niet.