Stap 3: Uw project configureren
Voordat we beginnen met coderen uit Minecraft plugin, moeten we configureren van sommige dingen in ons project.
We moeten eerst toplager toevoegen als een bibliotheek, zodat we toegang hebt tot de methoden voor het maken van onze plugin. Om dit te doen, ga naar bestand > projectstructuur. In het venster dat verschijnt, ga naar het tabblad bibliotheken. Klik op de groene plusteken (+) boven links van het venster en klik op Java. Van daar, selecteert u in de popped up bestandsbrowser de locatie uw toplager server jar-bestand is, en klik op OKen klik vervolgens OK weer in een venster van de Modules kiezen .
De volgende stap is om te gaan naar het tabblad artefacten in het linkerdeelvenster van het venster voor hetzelfde Projectstructuur . Klik op de groene plus, en Beweeg over Jar en klikt u op leeg. Typ in de sectie naam op de top van de inhoud toegevoegd door te klikken op een leeg, wat u wilt dat de gecompileerde jar-bestand met de naam zodra we zijn klaar. Dit kan afwijken van wat de naam van uw project is, maar ik zal alleen naam mijn "Instructables". In de sectie Output Directory u ca zetten waar u maar wilt de plugin om te compileren. Kunt u deze standaard, die wat ik zal doen is, maar u kunt wijzigen. Zorg ervoor dat u Bouwen op maken, die in principe bouwthet project wanneer u het. Naar beneden verder, klik en sleep de ' de naam van het Project' compileren uitvoer in de drop-down menu onder Beschikbare elementen, 'Uw naam van het project' jar links daarvan. Zodra u dat doet, u klaar bent met het configureren van uw project, en u kunt op OK klikken.