Stap 1: betovert!
Laten we beginnen met dit:
/ roepen skelet ~ ~ ~ {apparatuur: [{id: 276, label: {ench: [{id: 16, lvl:2}]}}]}
id:' wordt verpakt binnen ' apparatuur: ", dus het hier gebruikt wordt om op te geven van een object-ID (276 is een Diamond zwaard)
' label:' is vreemd; het wordt gebruikt om extra codes voor het item gebruikt, in dit geval ik toegevoegd...
' ench:' is de betovering-tag, werken zoals de gebruikelijke (exact dezelfde structuur als voorheen). Opmerking: De "id:' in de ench code is voor ENCHANT IDs alleen!
... En dat dekt het! U kunt nu een skelet met een Diamond betoverd zwaard paaien! U wilt meer? Oke, we krijgen daartoe, don't you worry; D!
Opmerking: U kunt de volgende opdrachten alleen gebruiken in opdracht-blokken, ze zijn te lang voor chat!
/ roepen skelet ~ ~ ~ {apparatuur: [{id: 276, tag: {ench: [{id: 16, lvl:2}]}}, {}, {id: 300, label: {ench: [{id: 0, lvl:2}]}}]}
... Probeer te houden-up, we bent steeds vrij ingewikkeld al hier:
Dit zal een normale skelet met een zwaard Enchanted (scherpte 2), en een Enchanted (bescherming 1) lederen broek/broek paaien.
Dit alles binnen de belangrijkste ' apparatuur:' tag die we eerder ook hebben gezien, en elk item (de broek, en het zwaard) kan worden gezien binnen de belangrijkste tag vermeld als volgt:
[{id: 276, label: {ench: [{id: 16, lvl:2}]}}, {}, {id: 300, label: {ench: [{id: 0, lvl:2}]}}]
en dat is hoe u betovering toepassen op uw mob's hand gehouden items en armor.