Stap 2: Configureren van de tracking-software
[Sensor] sensor_resolution 0 [Muis] mouse_enabled 1 [Actions] # toewijzingen uit input gebeurtenissen naar uitvoer evenementen lean_left 20 key_hold een
mirror_mode 0
smoothing_factor 0.12
skeleton_mode 3
focus_gesture 1
mouse_control 0
mouse_body_part 1
mouse_origin 0
mouse_left_bound 6
mouse_right_bound 14
mouse_bottom_bound 0
mouse_top_bound 28
mouse_forward_threshold 4
mouse_relative_speed 30
mouse_movement_threshold 2
mouse_multiple_monitors 0
# indeling: event_name drempel output_type evenement
lean_right 20 key_hold d
lean_forwards 15 key_hold w
lean_backwards 15 key_hold s
De instellingen van de acties niet gebruikt in de 'spoor' set-up van de schutter, ze kunnen worden gebruikt voor verkeer in een FPS spel maar ik heb dit niet getest.
Deze instellingen zijn ontworpen voor de Nerf pistool op schouderhoogte, in de rechterhand (staand ongeveer 5/6 voet van de Kinect) worden bijgehouden. FAAST activeert het het bijhouden van wanneer u druk op Connect, emulatie starten en vervolgens de Nerf pistool voor de Kinect Golf tot een focus van de witte stip in de tracking-afbeelding wordt weergegeven.