Stap 3: Het importeren van het Object aan Java
Probeer {}
XMLDecoder e = nieuwe XMLDecoder (nieuwe BufferedInputStream (nieuwe FileInputStream("c:/HandShape3D.xml"))); de bestandsnaam van uw hier
Fred = (Shape3D) e.readObject();
e.Close();
} catch (Exception e) {}
e.printStackTrace();
}
ColoringAttributes = op nieuwe ColoringAttributes();
Uiterlijk ap = nieuwe Appearance();
Color3f col = nieuwe Color3f (1.0f, 0.0f, 1.0f);
ColoringAttributes ca = nieuwe ColoringAttributes (col, ColoringAttributes.NICEST);
ap.setColoringAttributes(ca);
fred.setAppearance(ap);
obj.addChild(fred);
Dit invoegen met enige 3D-code of gebruik maken van de hele code hier
importeren van java.io.*;
importeren van java.beans.XMLDecoder;
importeren van java.applet.Applet;
importeren van java.awt.*;
import java.util.*;
importeren van com.sun.j3d.utils.applet.MainFrame;
importeren van com.sun.j3d.utils.universe.*;
importeren van javax.media.j3d.*;
importeren van javax.vecmath.*;
importeren van java.applet.Applet;
importeren van java.awt.BorderLayout;
importeren van java.awt.Frame;
importeren van com.sun.j3d.utils.applet.MainFrame;
importeren van com.sun.j3d.utils.geometry.ColorCube;
importeren van com.sun.j3d.utils.universe.*;
importeren van com.sun.j3d.utils.behaviors.mouse.*;
importeren van javax.media.j3d.*;
importeren van javax.vecmath.*;
import java.util.*;
importeren van java.util.Enumeration;
openbare klasse MouseBehaviorApp breidt Applet {}
openbare BranchGroup createSceneGraph() {}
BranchGroup objRoot = nieuwe BranchGroup();
TransformGroup objTransform = nieuwe TransformGroup();
objTransform.setCapability(TransformGroup.ALLOW_TRANSFORM_WRITE);
objTransform.setCapability(TransformGroup.ALLOW_TRANSFORM_READ);
objRoot.addChild(objTransform);
Shape3D fred = null;
Probeer {}
XMLDecoder e = nieuwe XMLDecoder (nieuwe BufferedInputStream (nieuwe FileInputStream("c:/HandShape3D.xml")));
Fred = (Shape3D) e.readObject();
e.Close();
} catch (Exception e) {}
e.printStackTrace();
}
ColoringAttributes = op nieuwe ColoringAttributes();
Uiterlijk ap = nieuwe Appearance();
Color3f col = nieuwe Color3f (1.0f, 0.0f, 1.0f);
ColoringAttributes ca = nieuwe ColoringAttributes (col, ColoringAttributes.NICEST);
ap.setColoringAttributes(ca);
fred.setAppearance(ap);
objTransform.addChild(fred);
MouseRotate myMouseRotate = nieuwe MouseRotate();
myMouseRotate.setTransformGroup(objTransform);
myMouseRotate.setSchedulingBounds (nieuwe BoundingSphere());
objRoot.addChild(myMouseRotate);
MouseTranslate myMouseTranslate = nieuwe MouseTranslate();
myMouseTranslate.setTransformGroup(objTransform);
myMouseTranslate.setSchedulingBounds (nieuwe BoundingSphere());
objRoot.addChild(myMouseTranslate);
MouseZoom myMouseZoom = nieuwe MouseZoom();
myMouseZoom.setTransformGroup(objTransform);
myMouseZoom.setSchedulingBounds (nieuwe BoundingSphere());
objRoot.addChild(myMouseZoom);
objRoot.compile();
Return objRoot;
}
openbaar MouseBehaviorApp() {}
setLayout (nieuwe BorderLayout());
Canvas3D canvas3D = nieuwe Canvas3D(SimpleUniverse.getPreferredConfiguration());
toevoegen ("Centreren", canvas3D);
BranchGroup scène = createSceneGraph();
SimpleUniverse simpleU = nieuwe SimpleUniverse(canvas3D);
simpleU.getViewingPlatform().setNominalViewingTransform();
simpleU.addBranchGraph(scene);
}
openbare statische nietige leiding (koord [] args) {}
Kader = nieuwe MainFrame (nieuwe MouseBehaviorApp(), 256, 256);
}
}
Gebruik dit voor een compleet programma
Tada! je bent klaar!
en dan zeggen u "nu wat"?
Ik heb geen idee! Ik heb net vernomen van Java een maand geleden lol!