Stap 12: Hoe te spelen
Wanneer u de battery pack inschakelt, zal de LED knipperen terwijl het apparaat op u wacht om de druk op een schakelaar. Zodra elke overstap is ingedrukt tot de 4 verschillende worden geluiden willekeurig afgespeeld. De LED gaat dan op om aan te geven dat u druk op een van de schakelopties moet. Als u de verkeerde druk of niet druk op een schakelaar, hoort u een sssshhhhh geluid, wat betekent dat u er niet in geslaagd. Het apparaat vervolgens opnieuw ingesteld en wacht u een sleutel raakt en opnieuw te beginnen. Als je de juiste schakelaar, wordt een schone Toon gespeeld om te zeggen dat u hebben doorgegeven. Nu je op naar de volgende ronde waar twee geluiden worden afgespeeld. In elke nieuwe ronde is een van de vier geluiden toegevoegd aan het einde van de bestaande reeks. U voert uw schatting telkens de LED komt na elke gok zal de LED kort zwenking vandoor vervolgens op opnieuw, nu voert u uw volgende gok, en dit gaat tot de ronde eindigt. De pass Toon zal worden gespeeld na elke correcte ronde van gissingen voor verhuren u weet dat een nieuwe onderhandelingsronde begint.
De geluidseffecten zijn daling van de bom, laser brand, schip lift off en weinig melodie.
U bent nu klaar om een spel te spelen. Hart niet los als je het niet meteen krijgen, is het eigenlijk moeilijk onder de knie van het maken van een knop vertegenwoordigt een geluid te krijgen. Wanneer u dit doet, wordt het een echt leuk en uitdagend spel. Vergeet niet je het circuit en de code voor dit project zo kappen weg. Succes.