Stap 5: variaties
In een menigte: Bij een concert, straatfestival, of elke andere plaats met veel mensen. Enkel ben zeker niet aan iedereen met voeten treden.
Bij nacht: Beste net als de zon daalt waardoor er enigszins donkere, maar niemand loopt in om het even wat. Iedereen krijgt een zaklamp.
Airsoft/Paintball: In plaats van de onderduikers schieten de zoekers op hen. Onderduikers kunnen schieten terug, maar kleinere wapens (pistolen).
In een kamer: Iedereen blijft in één kamer en de asielzoekers dragen blinddoeken. Een echte test van coördinatie.
Vervanging: Wanneer een hider een zoeker vindt schakelen ze rollen, met de zoeker (nu de hider) verbergen op dezelfde plek.
Zombies: Asielzoekers moeten verlengen hun armen en grommen "hersenen! Brains!"tijdens het spel, tenzij ze vegetarische zombies, in dat geval zouden ze grommen zijn,"korrels! Korrels!"
Helper Manhunt: Als een hider is gelabeld worden deze als helper tag, een zoeker. Het spel gaat verder totdat iedereen een zoeker (bedankt nf119).
Toernooi: Gebruikt twee zelfs teams welke alternatieve wordt onderduikers en asielzoekers voor een vast aantal rondes, met elke ronde met een tijdslimiet. Als een ronde eindigt en alle onderduikers zijn bevonden, win de zoekers die ronde. Als alle de onderduikers niet gevonden, wint hun team de ronde. Die ooit team wint de meeste rondes wint het spel (bedankt lemonshark10).
Dreuzels: Onderduikers zijn niet alleen uit als gevonden door een zoeker, maar ook als ze worden gevonden door iemand die niet uitkomt, ook bekend als een dreuzel (bedankt lemonshark10).
Reis: Onderduikers hebben om vanaf een beginpunt naar een base aan de andere kant van het speelveld. Als ze het honk bereiken zonder gevangen zijn ze veilig. In plaats van de laatste persoon worden is gevangen plukken de volgende ronde onderduikers, de eerste hider om naar het baseren van picks (bedankt othertonywilson).
Lange afstand: Speelde in een groot speelveld (4-6 vierkante mijl), asielzoekers mogen gebruiken van auto's, ze mogen echter niet te lopen over de onderduikers of elke voetgangers die in de weg van het spel (bedankt othertonywilson).
Partners: Onderduikers partners krijgen en elkaar moeten blijven of zij worden geacht te zijn gevangen. Ook, als een persoon wordt gecodeerd, hun partner is ook uit (bedankt tac135).
Gevangenis: Wanneer onderduikers zijn gevangen, ze krijgen naar een aangewezen "gevangenis" gestuurd en daar moeten blijven totdat ze door een ander hider zijn gelabeld, of een termijn verstrijkt (bedankt KillerPanda).
Sardines: Zoekers die een hider vinden moeten verbergen met hen, soms resulterend in een grote massa van mensen die verbergen achter een boom (Bedankt "byaaface").
Sasquatch: Onderduikers kunnen springen en tag een zoeker, waardoor de die zoeker de volgende hider of sasquatch. Wanneer een zoeker een hider vindt, moeten ze schreeuwen "sasquatch," op welk moment de asielzoekers kunnen alle lopen terug naar de basis, maken de laatste zoeker te bereiken baseren de volgende sasquatch (bedankt jmicko).
Iets anders u van denken kunt: Onderwater? In nul zwaartekracht? De mogelijkheden zijn eindeloos. Post uw ideeën in de sectie opmerkingen en ik zal degene die ik het beste toevoegen aan de lijst.
Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat u genoten dit Instructable.
-ELMo_0007