Stap 3: De Emulators
Oke nu laat krijgen de emulators we
nodig. Het eerste op is een installatie genaamd WinKawaks. Deze emulator zal worden in je programma's bestand in u computer gebouwd in harde aandrijving. Nee als je windows 8 hebt kan het niet uitvoeren. Ik heb een desktop met 8 en het programma niet uitgevoerd, maar wel op mijn laptop met 7. Deze loopt NeoGeo spelletjes, CPS1 en CPS2 (Capcom systeem) de site krijg je het programma van enkele van de roms heeft daarvoor. Gewoon downloaden van de zip en sla het op de locatie van de roms in het programma.
NIET UNZIP HET BESTAND OF DE NAAM ERVAN WIJZIGEN. GEBRUIK HET PROGRAMMA 7ZIP ALS HET ZIP-BESTAND IN EEN ANDERE ZIP-BESTAND IS.
Met de roms geladen, uitvoeren van het programma en ga naar file\load. Dit zal een nieuw venster. Als de bestanden in de juiste plaats en alle gegevens hebben zij nodig hebben, wanneer u klikt op de scan moet u alle bestanden klaar om te spelen. Gewoon klik erop en gaan. Hier is de toewijzing voor dit programma.
Deze mededingers zal elke arcade spel niet alleen NeoGeo en thos capcoms spelen. Dit is hetzelfde voor MAMe64 en Mameui64. De eerste zal hen omhoog wanneer het draait gewoon laden maar UI64 zal zijn als Kawaks met en gemakkelijk om te scrollen menu van uw games.
FB Aplha kun nu de roms geladen in de rom-map in documenten, maar u kunt laden vanaf een externe schijf in plaats daarvan. In de belasting kunt scherm klik op de knoop van het eerste aftasten en u bladeren naar het externe rom locatie. Nu zal de toewijzing zijn verschillend voor elk spel. Dus als u een ander spel. Klik op input\Map spel ingangen... of F5. Zodra u de nieuwe ingangen toewijzen. Het moet worden opgeslagen voor de volgende keer dat u speelt.
De laatste set roms kunt de roms uitvoeren vanaf de rom map in documenten die we hebben opgezet. Van tevoren. SNES9X kan alleen speel snes roms en Higan aan GBA roms van NES kunnen lopen. Gens loopt alle USA Sega games van het systeem. Hier is de toewijzing voor elkaar.
Nu de standalones zijn gratis downloads zal, pokemon en MLP gebruiken dezelfde engine en SFXMMv2 een beetje van een pijn om toe te wijzen.