Maker Studio HATCHedu ThinkFun berg Tram (2 / 3 stap)

Stap 2: De honken:


Ik gebruikte drie verschillende flessen te bouwen drie verschillende grondslagen.
Een base heeft de crank handle, is een kabel gids en een is de zware einde dat de mand draait.

Ik begon elke einde basis door ponsen van een gat in het midden van het GLB met de perforator waarin de Maker Studio kit. Alle de honken werden vervolgens gevuld met water om het systeem te verankeren.

Voor de crank einde van het systeem:

  1. Een staaf door het gat in het gemeenschappelijk landbouwbeleid ongeveer halverwege werd geduwd en twee zwarte grommets werden geplaatst aan beide zijden met de platte uiteinden flush aan het GLB.
  2. Een groot wiel werd gelegd op de staaf met een pakkingring vastzetten van onder.
  3. met behulp van afval karton twee ronde wielen werden uitgesneden en vervolgens center sloeg en gleed naar de staaf voor grip op de snaar
  4. De grotere versnelling was geplaatst op de top van dat met een pakkingring vastzetten.
  5. Het handvat was samengesteld uit een middelgrote stok en arm beveiligd met grommets.

Voor het eind van de pivot:

  1. Een lange staaf was geplaatst door het gat in het GLB en van beide kanten met de vlakke zijden van grommets beveiligd.
  2. een wiel is geplaatst op de top van de staaf met de platte kant van de pakkingring eronder en een gat van boven naar de tekenreeks ophouden maar laat ze draaien en laat de mand trekken de tekenreeks genoeg om te roteren rond het.

Voor het middendeel:

  1. Twee middelgrote armen waren rond het handvat van een apple SAP helft gallon fles beveiligd. Het was beveiligd tegen het draaien met een koord door de armen en rond de hals van de fles.
  2. De bovenarm is door middel van een kleine arm gekoppeld aan de bovenkant van de boom-arm.
  3. Twee grommets houden losjes de twee wielen op de bovenste platte staaf die de tekenreeks op de rails en uit knijpen samen houden. Deze basis kan worden verwijderd als u wilt de mand helemaal rond de hele weg te gaan, maar zwaarder einde bases om te houden moeten zou van kantelen.

Gerelateerde Artikelen

Maker Studio HATCHedu ThinkFun bericht-in-a-can

Maker Studio HATCHedu ThinkFun bericht-in-a-can

Hoe het bouwen van een bericht delivery service aan uw vriend met de ThinkFun Maker Studio Lier SetHatchedu#becuaseofhatch
Maker Studio HATCHedu ThinkFun Gator Sub

Maker Studio HATCHedu ThinkFun Gator Sub

Hoe maak je een onderzeeƫr (en persoonlijke meneer) uit de ThinkFun Maker Studio Propeller instellen.HATCH Edu#beacuseofHATCH
Maker Studio HATCHedu ThinkFun (zwaartekracht generator)

Maker Studio HATCHedu ThinkFun (zwaartekracht generator)

Het genereren van uw eigen elektriciteit thuis met deze zwaartekracht aangedreven Generator. Deze opstelling genereert ongeveer 5 volt op een stroom van ongeveer.1 versterkers (genoeg om op te laden van een mobiele telefoon). In deze tutorial zal ik
Maker Studio HATCHedu ThinkFun "Sidecar Motorcycle"

Maker Studio HATCHedu ThinkFun "Sidecar Motorcycle"

Maak uw eigen zijspan motorfiets uit de MakerStudio Gears Set!Stap 1: Verzamel de materialenU moet:MakerStudio versnellingen SetPen en markeringSchaarScheermesje16oz aluminium kanKartonnenPapierSpray verfStap 2: Ontwerp de motorfiets Met behulp van d
Maker Studio HATCHedu ThinkFun peddelen spuit

Maker Studio HATCHedu ThinkFun peddelen spuit

Dit instructable zal u tonen hoe om te zetten uw Maker Studio Gear Set in een leuke boot om mee te spelen in het bad of in het zwembad.Stap 1: Verzamel uw materialenU moet:Een plastic doosje dat je ouders zouden gaan recyclen anyway. Zij kunnen zowat
Maker Studio HATCHEdu Thinkfun aanpasbare Yoyo Build

Maker Studio HATCHEdu Thinkfun aanpasbare Yoyo Build

In dit instructable ik zal u tonen hoe maak je een yo-yo uit een MakerStudio lieren ingesteld, een gevallen pen en plakband. Bekijk de video voor stap voor stap instructies.Stap 1: Bouw van het lichaamDe opgericht orgaan is een rubber-connector, gevo
Maker Studio HATCHedu ThinkFun GoPro stabilisator

Maker Studio HATCHedu ThinkFun GoPro stabilisator

Deze GoPro stabilisator gebruikt stukken uit de MakerStudio Gears Set in combinatie met een paar ringen, moeren, bouten, skateboard lagers en gemeenschappelijke items uit rond het huis om vloeiende beweging voor een GoPro handheld gebruikt.Stap 1: Gi
Maker Studio HATCHedu Think Fun, de Nutella Express

Maker Studio HATCHedu Think Fun, de Nutella Express

Hoe maak je een Nutella-Express. Een levering systeem te imponeren de girl next door.ThinkFun Maker Studio Lier Set.#becauseofhatch
Maker Studio HATCHedu denk leuk bouw kraan

Maker Studio HATCHedu denk leuk bouw kraan

Hier is een kraan die ik heb met de versnelling die denk dat plezier Maker Studio gemaakt. Ik ben met behulp van de kraan te verlagen van Logboeken om te bouwen van een blokhut lincoln.Stap 1: Maak belangrijkste huisvesting en ondersteuningStap 2: Vu
Maker Studio HATCHedu ThinkFun_Penguin Zip Line_

Maker Studio HATCHedu ThinkFun_Penguin Zip Line_

In dit instructable leert u hoe maak je een leuke zip lijn avontuur voor uw opgezette dieren!Stap 1: benodigdhedenDe volgende leveringen verzamelen* Maker Studio Gear Set* Rope* Tape* KnuffeldierStap 2: Monteer zip lijn toestellen In de Maker Studio
Maker Studio trein met roterende Lier

Maker Studio trein met roterende Lier

Gemaakt met de dagelijkse crafting supplies, gerecycled karton van alledaagse voorwerpen en de MakerStudio lieren Kit.Stap 1: Stap 1: verzamelen van uw Tools en benodigdheden U zal nodig: schaar, de MakerStudio lieren Kit, Tape of lijm, Exacto mes, p
Aanbrengen van een Intel Edison Talk in Game Maker: Studio

Aanbrengen van een Intel Edison Talk in Game Maker: Studio

In dit instructable ik zal u tonen hoe te maken van een programma in Game Maker die een Intel Edison sturen wanneer de ruimte knop werd ingedrukt en vervolgens de Edison Game Maker vertellen zal dat zij het ontvangen. Dit is niet handig op dit moment
Game Maker Studio: Globale variabelen

Game Maker Studio: Globale variabelen

deze tutorial leert u alles over globale variabelen en hoe ze te gebruiken in uw spel. Je moet game maker standaard en een basiskennis van het programma.Stap 1: Globale variabelenDoordat de variabele kunnen we beginnen. Ik zal het voorbeeld gebruiken
Felt Letter Board

Felt Letter Board

Brief planken zijn een punt dat voor velen van ons, we hebben niet gehad veel blootstelling aan. Ze kunnen ons vinden van de juiste artsenbureau of de prijs van een hot dog op een jeu de boules baan, maar niet veel anders hebben bijgedragen. Terwijl