Stap 1: Ideeën & Momentum
Niet snel en vaak herhalen.
Haar een stelregel dat ondernemers in Silicon Valley zweren bij, maar zijn niet gewoonlijk op de wereld van de precisie van film maken toegepast. In het geval van maker stijl film productie & stop motion animatie het is echter van het grootste belang: wanneer je doet iets niemand (om je heen of op het internet) heeft gedaan, u zal waarschijnlijk fouten maken terwijl glijdend van uw leercurve. Twee uren in de laatste dag van schieten is niet de tijd om te ontdekken een fatale fout die u hebt aangebracht op de eerste dag.
Hoe? Verhaal planken!
Zoals u zien kunt, tekenen is niet mijn sterke pak, maar gooide ik sommige dingen samen om te helpen mijn ideeën communiceren aan Chris en mijn directeur Mark. Bij het ontwerpen van kijken een filmset van vistuig, een hemel stadslijn en sommige arme 'radertjes in de machine', we waren niet helemaal zeker hoe het had allemaal samen. Onze iteratief proces bestond uit afdrukken veel versies van de tandwielen en mensen op karton en sommige zeer geduldig snijden.
We zijn begonnen met een worp van papier en sommige stokcijfers; upgrade naar testmodellen van radertjes geplakt op een bier-vat (waardoor een of andere manier het in de scène) en papier tandwielen geplakt samen. Het ziet er niet geweldig, maar het was essentieel voor het uitzoeken van de geometrie, de schaal en de functionaliteit van deze animatie.
Het maken van alles voordat hand geen papier ons in staat om onze ontwerpen tweak duur zonder tijd te verspillen op TechShop van machines.
Idee? controleren. Regisseer? controleren. Papieren modellen? controleren. Maar hoe zit het met stijl?