Stap 3: Begin het 3D-model
Een opmerking voordat ik begin; Poly stroom en onderhouden van alle quads is een belangrijk proces in de meeste onderdelen van de 3D-werk, het is echter veel minder belangrijk voor afdrukken in 3D. Houd de modellen netjes genoeg dat u wat je doet controleren kunt, maar niet overdreven bekommeren om jezelf perfect schoon mazen. Tegen het einde van dit ziet u ik heb mijn mazen heel slordig, maar zolang ze de STL-check passeren ze afdrukken zoals u deze ziet.
Zorg ervoor dat uw eenheden instellen op een schaal die je comfortabel met. voor iets van deze omvang heb ik gekozen om te werken in mm. In max, ga naar aanpassen > eenheden Setup en stelt zowel de systeem eenheden bewerkingseenheden op mm. Om te beginnen, vond ik het makkelijkst te overwegen de sleutel als het is het centrum van alle actie. U hoeft niet de werkelijke sleutel maken voor nu, gewoon een cilinder van ongeveer 3 mm radius maken en verhogen van de segmenten. Een belangrijk ding om te onthouden is dat vloeiend maken zal niet worden beschouwd als bij het afdrukken zodat deze wordt afgedrukt in faceted oppervlakken, zin bochten moet hoger aantal segmenten te glad worden bewaard. Zelfs kan het beste alles op 'Harde' oppervlak in eigenschappen instellen zodat je ziet precies wat er zal worden afgedrukt. Omzetten in een bewerkbare poly en, met behulp van verbinding en extruderen, het oppervlak opsplitsen en uitlichten van de basisvorm van de sleutel. Op dit punt kunt u het kijken maar u wilt (ik ging met space invader, gewoon omdat ik kon) zoals de hefbomen worden gemaakt, houd enkel in mening de schaal u werkt op en proberen te houden de de inkepingen lang genoeg te maken van een verschil (1 mm +) maar niet overboord te gaan of uw lock reus zal zijn! Zorg ervoor dat elke pin is ongeveer 2mm breed. Zodra u tevreden met een basisvorm die kunnen we overgaan bent op het maken van het gordijn.