Stap 1: De programma's anatomie
Het programma heeft drie hoofdonderdelen.
De eerste is het belangrijkste batchprogramma, die beheert en onderhoudt de inhoud van het scherm en kunt u voor het manipuleren van de pixels. Dit is waar de mechanica van het scherm liggen, en is het script hoeft te wijzigen als u wilt maken van een scherm voor een specifieke taak. Wat je zou willen, kunt u dit bestand label.
Het tweede script is het bestand dat structuren de pixels op het scherm en maakt ze zichtbaar. Dit bestand kan gemakkelijk worden opgenomen in het hoofdbestand, maar ik heb gevonden dat het is makkelijker om er een tweede bestand correct ingesteld te wijzigen van het programma voor verschillende middelgrote schermen. Dit is het bestand dat de regels van pixels bevat. In mijn script ik heb het "screen.bat" genoemd, en als u de naam wilt wijzigen van het bestand hebt u hierin verandering te brengen in de code.
Het derde bestand is een klein stukje script waarmee het programma om te bepalen wat er bestaat in een bepaalde pixel. Het hoofdprogramma voortdurend wijzigt en roept dit korte programma als u opdrachten invoeren. Dit is wat maakt de cursor te bewegen zonder het verdwijnen van het scherm en om de inhoud van een pixel te bepalen. Dit bestand zal automatisch worden gemaakt wanneer u de belangrijkste programma uitvoert.
Er is een vierde optioneel bestand waarmee het scherm in real time werkt, zeggen voor een spel. Om de cursor op het scherm, voert u een opdracht en druk op enter en het programma loopt haar lus en beweegt de cursor, of bladeren die het worden als geen herkenbare opdracht wordt gegeven. Deze optionele bestand is een VBS-bestand dat de ENTER-opdracht elke seconde verstuurt of zo, het verzenden van het programma in de lus op zijn eigen. Op deze manier het programma zal blijven draaien, ongeacht de opdrachten ingevoerd, andere elementen van het programma te blijven functioneren zoals u opdrachten niet invoert of toestaan. Dit is het script:
set verhuizing = CreateObject("WScript.Shell")
WScript.Sleep 600
move.SendKeys '{hier}'
Sla het op als "move.vbs" en verwijder 'rem' uit "rem call move.vbs" in de ScreenLoop sectie van de code om het te activeren.
Al deze bestanden moeten worden opgeslagen in dezelfde map.