Stap 2: Instellen van het deeltje foton
Als u hebben nog niet gedaan, een account maken op particle.io en werk via de Zelfstudie aan de slag er. Aan het einde van dit korte, misschien 10min proces, zul je een foton Particle aangesloten en de webomgeving build klaar moet zijn voor wat verse firmware-code die u naar het apparaat duwen kunt.
Het is nu tijd om te starten van het web IDE, plak code van particle_firmware.c in de Webredacteur en de Particle Photon flash. De firmware is heel simpel, de knop invoer pin en de LED uitgang pins ingesteld. De loop-functie zal wordt herhaald over en weer controleren als de knop is ingedrukt, dan oplichten tweemaal en om te controleren of een nieuwe druk op de knop start. Elke keer, zal het afgeven een lanceringsgebeurtenis via Spark.publish("launch") naar de wolk van deeltjes. Op dit punt we zouden niet weten waar te sturen van de webhooks aan (webhooks zijn webverzoeken verzonden in reactie op deze gebeurtenissen). Dus laten we die stap webhook voor later.
Vergeet niet om de juiste Particle Photon te selecteren en druk op de flash knop om te redden van de firmware op het apparaat!
Op dit punt, draad we nu de arcade-knop op de Particle Photon pinnen.