Stap 4: Maken
Open POV-Ray, en laad het bestand anim.ini . Selecteer in de keuzelijst met invoervak (degene waar je zien kunt [800 x 600, AA 0.3]). de lijn [640 x 480, AA 0.3].
Nu, zullen de uitvoergrootte foto 640 * 480 pixels. De AA 0,3 betekent dat we weer op de anti-aliasing-functie. De beeldkwaliteit wordt verhoogd. (Maar vertragen een beetje de rendertijd...)
Nu, zullen wij het totale framenummer aanpassen. Wijzig de regel Final_Frame en het aantal te vervangen door het aantal regels van het tekstbestand, vermenigvuldigd met 15. In mijn voorbeeld heb ik 11 lijnen, dus zal ik 165. U kunt dit natuurlijk aanpassen, afhankelijk van hoe snel je wilt spelen van de animatie en de definitieve framerate van uw animatie. Voor een video, zul je gebruik van 24 frames per seconde, voor een GIF-bestand, 10 is genoeg. Gewoon beginnen met 15 om te beginnen, en pas na je eerste experimenten.
Eenmaal klaar, slaat u het bestand en druk op de knop "Run". Het programma zal nu de afbeeldingen een voor een weergeven.
Kijk naar uw map. Het programma is het schrijven van PNG-bestanden: StarWarsTitles001.png, StarWarsTitles002.png, StarWarsTitles003.png...
De eerste foto's zijn zwart. Het is normaal, de tekst is onder het scherm en zal binnenkort verschijnt!
Nu, moet u wachten een paar minuten om te laten het software renderen van alle frames!