Stap 6: Definitieve gedachten
U kunt de stekker in een audio bron die u (zoals een iPod wilt) - je moet gewoon een adapter uw aansluiting omzetten in een ¼" mono input stekker.
U kunt zeker andere circuits versterker - er zijn een heleboel goede "1 chip" audio versterkers die er zijn, in de vorm van Instructable en kit. Of uit elkaar trekken van sommige computerluidsprekers en gebruik de versterker board van die.
Bouwen van een stereo versterker en een andere fles/luidspreker toe te voegen.
Bieden een andere audio-ingang en een manier om het mengen van de signalen voor het beoefenen van de gitaar op een iPod of mp3-speler.
Het gebruik van de flessen als standalone sprekers alleen, met een andere versterker.
Maken van de meer interessante projecten uit deze GOM fles containers, ze zijn vrij gemakkelijk om mee te werken. Waarom laat de blikken van de Altoids al het plezier hebben?!
Bekijk deze circulaire PCB's vond ik net bij Radio Shack. De bouw van het circuit kunnen gemakkelijker of fit beter maken.
Hebt u een akoestische gitaar zonder een pick-up in het, probeer dit Instructable - dit is precies hoe ik toegevoegd aan de gitaar gebruikt in de video op de introductiepagina.
UPDATE: Dit is een alleen-hoofdtelefoon versie (Rev 2.0):
Een collega van mij die is het opbouwen van een van deze noemde de noodzaak te verlagen de winst enigszins om er meer geschikt voor gebruik van de hoofdtelefoon. Ik ben het volledig eens - voor een gitaar zonder een eigen volumeregeling, dat de output kunnen te warm voor comfortabele hoofdtelefoon luisteren. Ik een paar ideeën gecombineerd in het schema hieronder en testte het uit met behulp van een gitaar met een eenvoudige piëzo-pickup (zonder een volumeknop). Het is veel beter voor het beoefenen van de hoofdtelefoon. Hier zijn de belangrijkste wijzigingen:
Nieuwe onderdelen:
R3 - 18KΩ ¼ watt weerstand
R4 - 100KΩ ¼ watt weerstand
C4 - 10μF 16v condensator
Winst bedieningscircuit bestaande uit C4 en R2 tussen pin 1 en 8 op de LM386 werd verwijderd. Dat oorspronkelijke ontwerp mag de winst worden aangepast van 20 tot 200, maar 20 was al teveel voor sommige gitaren. Zonder deze componenten standaard de chip een winst van 20. Zo is in het nieuwe ontwerp, C4 en 18KΩ weerstand R3 (nieuwe component) werden geplaatst in het circuit tussen pin 1 en 5. Dit plaatst enige weerstand parallel met de chip interne 15KΩ weerstand, effectief verlagen de winst van 20 tot en met ongeveer 11.
De 10K pot R2 werd gedrukt in plicht elders in het circuit te zorgen voor de controle van het volume bij de ingang van de versterker. U zult ook merken dat de toevoeging van 100KΩ weerstand R4, die met R2 als deel van het input circuit werkt. Merk ook op dat 10μF condensator die C5 is toegevoegd tussen de chip bypass pin 7 en grond om te controleren wat lagefrequentie-feedback dat werd geïntroduceerd door de andere wijzigingen in het circuit. Ten slotte, SW1 werd vervangen met een eenvoudige schakelaar van de SPST (eenpolige, singe-gooien) de batterij verbinden met het circuit, omdat we niet hoeven te schakelen tussen hoofdtelefoon en luidspreker uitgang voor deze versie van het amp.