Stap 5: Waardoor het holle
Tot slot, als ik blij met de algehele uitstraling van het standbeeld ben moet ik maken alle holle, zodat het op uw afdrukkosten, materiaal en ook op het gewicht besparen zal. Het is een vrij eenvoudig proces in Zbrush, moet u soms om te experimenteren met een bepaalde dikte van de wanden en de ondersteuning. Het is eigenlijk een één-klik proces, Zbrush doet alle berekeningen.
De manier waarop het werkt is uitgelegd in de foto's maar hier is een snelle versie. U moet ervoor zorgen dat de objecten zich in Dynamesh-modus. Gebruik een Insert-borstel, kubus, om te laten zien van Zbrush waren u wilt het gat van de post te zijn. U hoeft niet te verlengen of duw het helemaal door het model of object, heb het een beetje uitsteken in de Maas. De grootte zal bepalen het gat van de post.
Bij het maken van de Insert-borstel op het object, houdt u de ALT-toets. Deze wil het omkeren en worden voortaan een aftrekken-object. Wanneer u naar de Dynamesh-palet/tab, vindt u een knop met de naam "Maken Shell". Geef het een bepaalde dikte en klik op de knop. Misschien krijg je een venster zegswijze moet u het masker uitschakelen eerste. Dit is omdat wanneer u met behulp van invoegen Mesh borstels het wil maskeren alles af behalve het penseel dat u invoegt. Gewoon CTRL + klik/belemmering en release naast het model en het moeten worden gewist!
Waardoor het holle kan even duren afhankelijk van de grootte van het model (veelhoek telling thats) maar als alles goed is, ziet u een mooie vermelding gat en het hele ding is hol. Misschien moet u het opnieuw doen, als de muren zijn te dun dus hou dat in gedachten.