Stap 4: Waardoor het gloed en preview
Zorg ervoor dat u overgeschakeld naar cycli renderen voordat u verdergaat of anders kan je niet zien opties nodig om het gloeien
1. beginnen door het veranderen van de viewport arcering van "Vaste" naar "Materiaal" (dit zal laten zien wat we toegepast)
2. Selecteer de eerste cilinder die we gemaakt (cilinder met gebroken delen, de eerste laag). Zie afbeelding 1
3. nu, zie je dat de werkbalk in het rechter paneel met een Camera-icoontje? Zwellen welk. Zie foto 2
4. zie je een kristallen bol-achtige figuur? Klik op die en die "nieuwe" druk met de "+" teken. Zie foto 3
5. vervolgens de instellingen wijzigen: Wijzig onder de optie van het oppervlak, de drop-down menu van "Verspreiding" naar "Emissie" (emissie laat het object gloeien of licht uitstralen) wijzigen van de kleur zoals "mid" donkerblauw (denk ik want gaan in het licht lichter moet.) Controleer enkel mijn instellingen op foto nummer 4
6. Selecteer nu de tweede laag van de cirkel, de eerste en de grootste torus. Zie foto 5
7.Now, mijn instellingen (foto 6) toe te passen oppervlak - Diffuse BSDF, kleurverandering op lichtgrijs.
8. we herhalen het proces. Ditmaal zal worden toegepast op de tweede innerlijke torus. Selecteer de tweede torus die we gemaakt. (zie afbeelding 7)
9. mijn instellingen toepassen: Diffuse BSDF, kleur: donkergrijs omzetten. (zie afbeelding 8)
10. dus er 3 delen zonder de instellingen veranderd zijn, nu zult de volgende torus gloeiende maar lichter dan de gloeiende torus buiten, Start door het selecteren van de derde torus. (zie afbeelding 9)
11. de instellingen wijzigen: oppervlakte - van diffuse uitstoot de kleur eruit moet de kleur van de eerste laag (gebroken cilinder) maar het moet lichter (beter controleren en vergelijken mijn foto 4 VS. foto 10)
12. gedaan? nu zijn we het overslaan van de laatste torus (we zijn niet veranderen)
13. Selecteer de driehoek in het midden (foto 11)
14. nu passen mijn instellingen; Oppervlakte - glas BSDF kleur; Moet worden als mid blauw (zie foto 12 voor kleur) kunt u gewoon de kleur van de eerste gebroken cilinder kopiëren.
15. werden gedaan! het ziet er als foto nr. 13