Stap 5: Het afspelen subroutine werkend krijgen
Nu moet u uw luidspreker, de pot van de frequentie en de pot van de Tempo aangesloten en natuurlijk de alle belangrijke opnameknop hebt. De LED's zijn nog niet op dit punt verbonden. De Play-subroutine moet worden geschreven.Wat is de naam van dit project? Het Luna Mod Looper recht? De sleutel ligt in de naam. Je moet een lus afspelen de toelichting opgenomen.
De belangrijkste methode voor het maken van geluiden met de BS2 is de FREQOUT-instructie. Ik gebruik het als Toon hieronder:
FREQOUT spreker, actualTempo, loopList(cntr)
De argumenten zijn als volgt:
spreker: de pin # waarmee de spreker of audio versterker is verbonden,
actualTempo: de geschaalde tempo verkregen uit een vergelijking met de variabele potTempoVal, en
loopList(cntr): de variabele gevonden in de cntr plaats van de array genoemd loopList
De code bekijkt, ziet u hoe de lus afspelen werd gebruikt.
U kunt schrijven van een eenvoudige lus eerst gewoon om te zien als het programma zal afspelen de lus eens. Zodra je dat doet, kunt u werken op het hebben van de lus continu afgespeeld. Merk op dat de knop instructie hier ook opgenomen is. Dit is omdat u kunnen opnemen op elk moment wilt als je wilt wijzigen wat je hebt.