Stap 1: Begrijpen waarom uw analoge stok is los
Ik ben het nemen van dit van mijn site, http://gamesnjunk.weebly.com, want dat is waar ik oorspronkelijk gepost het en nu ik dacht dat het tijd was om te delen met de wereld op Instructables. Dus, hier gaan we:
Open elke ambtenaar controlemechanisme van Nintendo-merk en u zal worden geconfronteerd met deze site: zal er een grote brown-ish tan printplaat in het bovenste gedeelte van de controller. U zult zien dat de linker en rechter handgrepen op de controllers eigenlijk hol zijn. De middelste handgreep heeft een witte of grijze doos in het (afhankelijk van je controller). Dit grijze of witte vak is uw analoge box. Ontop van dit vak is uw knoop van het "Z". Als u de analoge openen, ziet u een witte kom, met een versnelling aan de rechterkant en een versnelling op de top. Zittend op de hoogste versnelling is een Printplaat.
Deze printplaat is een belangrijk onderdeel van deze controller. Het circuti-bord is eigenlijk optisch, wat betekent dat er weinig lenzen in de Raad van bestuur dat de versnellingen te lezen. De versnellingen hebben een reeks van lijnen en gaten op hen. De lenzen Lees deze gaten, en vertaalt dit in acties op je spel. Nu, de belangrijkste reden dat deze analoge sticks niet na een tijdje, is dat de gaten krijgen vuil uit de stof die wordt veroorzaakt door de binnenkant van de controller slijpen (daarover later meer). Dit zorgt ervoor dat de controller te handelen alle krenterig, coming out van kalibratie, niet werkt of niet werkt in bepaalde richtingen.
Oke, is dit hoe de analoge stok krijgt los. Binnen de eerder genoemde witte kom met de versnellingen die gekoppeld, zal er een stuk zwarte boog gevormd kunststof met een versnelling bit op het einde. Hiermee wordt een van de versnellingen gekoppeld aan de witte kom verplaatst. Er is ook een stuk zwarte boog gevormd op de andere helft van uw analoge box, dit is een beetje kleiner dan degene in de kom, maar net zo belangrijk. Nu, als u moest zetten deze helft terug ontop van de andere helft (gedeeltelijk), zou je zien dat deze boog gevormd stukken ontop van elkaar rusten, en wanneer u de analoge stok met de helften van de analoge box nog gedeeltelijk samen verplaatst, je zien zou dat deze stukken tegen elkaar vermalen. Dit is wat veroorzaakt de controller om een losse analoge stok.
Wanneer u uw analoge doos geopend zou u hebben geconfronteerd met enkele grijze poeder. Dit is de versleten weg poeder uit de zwarte boog gevormd stukken. Dit is erg rommelig, en kan je pijn doen als je adem het in, dus niet. Dit stof komt in de zwarte versnellingen attatched naar de witte bowl. De controller "Ziet" het stof in de lijnen en de gaten, en vertaalt dit in uw spel onjuist.
Oke, saai deel. Nu we bij het leuke komen deel: vaststelling van dit ding!
Open elke ambtenaar controlemechanisme van Nintendo-merk en u zal worden geconfronteerd met deze site: zal er een grote brown-ish tan printplaat in het bovenste gedeelte van de controller. U zult zien dat de linker en rechter handgrepen op de controllers eigenlijk hol zijn. De middelste handgreep heeft een witte of grijze doos in het (afhankelijk van je controller). Dit grijze of witte vak is uw analoge box. Ontop van dit vak is uw knoop van het "Z". Als u de analoge openen, ziet u een witte kom, met een versnelling aan de rechterkant en een versnelling op de top. Zittend op de hoogste versnelling is een Printplaat.
Deze printplaat is een belangrijk onderdeel van deze controller. Het circuti-bord is eigenlijk optisch, wat betekent dat er weinig lenzen in de Raad van bestuur dat de versnellingen te lezen. De versnellingen hebben een reeks van lijnen en gaten op hen. De lenzen Lees deze gaten, en vertaalt dit in acties op je spel. Nu, de belangrijkste reden dat deze analoge sticks niet na een tijdje, is dat de gaten krijgen vuil uit de stof die wordt veroorzaakt door de binnenkant van de controller slijpen (daarover later meer). Dit zorgt ervoor dat de controller te handelen alle krenterig, coming out van kalibratie, niet werkt of niet werkt in bepaalde richtingen.
Oke, is dit hoe de analoge stok krijgt los. Binnen de eerder genoemde witte kom met de versnellingen die gekoppeld, zal er een stuk zwarte boog gevormd kunststof met een versnelling bit op het einde. Hiermee wordt een van de versnellingen gekoppeld aan de witte kom verplaatst. Er is ook een stuk zwarte boog gevormd op de andere helft van uw analoge box, dit is een beetje kleiner dan degene in de kom, maar net zo belangrijk. Nu, als u moest zetten deze helft terug ontop van de andere helft (gedeeltelijk), zou je zien dat deze boog gevormd stukken ontop van elkaar rusten, en wanneer u de analoge stok met de helften van de analoge box nog gedeeltelijk samen verplaatst, je zien zou dat deze stukken tegen elkaar vermalen. Dit is wat veroorzaakt de controller om een losse analoge stok.
Wanneer u uw analoge doos geopend zou u hebben geconfronteerd met enkele grijze poeder. Dit is de versleten weg poeder uit de zwarte boog gevormd stukken. Dit is erg rommelig, en kan je pijn doen als je adem het in, dus niet. Dit stof komt in de zwarte versnellingen attatched naar de witte bowl. De controller "Ziet" het stof in de lijnen en de gaten, en vertaalt dit in uw spel onjuist.
Oke, saai deel. Nu we bij het leuke komen deel: vaststelling van dit ding!