Stap 7: Het creëren van uw eigen Audio-samples
Maak je eigen audio bestanden!
1. download Audicity
Ik werkte op een mac, maar ik weet zeker dat er een soortgelijke download voor windows als u google het. Ik heb het van deze site:
http://Audacity.sourceforge.net/Download/Mac
2. op de bodem verlaten hoek van Audicity, stelt u de "Project Rate (Hz)" op 8000. Ook in de hoogste juiste hoek, de input (naast de ingebouwde microfoon) uit "2 (Stereo) Input kanalen" "1 (Mono) Input kanaal ingesteld."
3. uw audio opnemen in audacity. Zorg ervoor dat het korte — de Arduino slechts zou kan volhouden tot ongeveer 4 seconden van geluid, in totaal dus elke audio-opname minder dan een halve seconde moet als u wilt gebruik maken van alle 9 knoppen.
3. Nadat u tevreden met uw monster bent, gaat u naar FileàExport. Sla het bestand als mp3 op een plaats die u gemakkelijk kunt vinden. Voor de afwerking van de export, zou Audicity vertellen u vinden bepaalde map. Volg de link, download de folder, klikt u op Bladeren en zoek de map aan punt Audicity naar de locatie in uw computer. De link die ik gebruikt om deze map is hieronder:
http://lame.Buanzo.org/#lameosxdl
4. nu dat je de opname in een mp3-bestand, moet u het omzetten van een byte-matrix. Om dit te doen, tweedehands mij te programma gedownload via de volgende link genaamd "Audio coderen"
http://highlowtech.org/?p=1963
Volg de instructies op de website om het programma te downloaden.
5. Voer Encode Audio, en kies van het audiobestand dat u hebt gemaakt. Na een seconde of twee, moet een venster openen dat zegt "Audio gegevens gekopieerd naar Klembord." Dit betekent dat de code is opgeslagen in het geheugen u kunt kopiëren en plakken.
6. Ga naar de programmacode in het venster van de Arduino. In de buurt van de top van de code, zult u het volgende zien:
byte sample0 [PROGMEM] = {nummer, nummer, getal,...};
byte sample1 [PROGMEM] = {nummer, nummer, getal,...};
enz...
Markeer alle getallen binnen de {}, en vervangen door de getallen die zijn opgeslagen in uw klembord door te gaan naar "Bewerken plakken."
Zorg ervoor dat het einde van uw array heeft ",};". Als dat niet het geval is, krijgt u een foutmelding.
That's it! Veel plezier! Happy looping!