Stap 3: Codering uw project.
Neem geen uw LilyPad uit elkaar voordat u met succes uw project hebben gecodeerd. Niet alleen is het makkelijker om te werken met de LilyPad stukken, wanneer zij samen op het bord gesmolten zijn, maar wetende dat uw codering klopt en werken voordat u de stukken uit elkaar te halen om te naaien op uw geval is van cruciaal belang. Als u alle toekomstige problemen ondervindt, weet u dat het probleem niet met de codering is!Dit is wat ik wilde mijn project te doen: Wanneer de bovenste geval klep werd geopend, zou de nieuw blootgesteld lichtsensor het gevoel van licht en zet vier witte LED's en spelen een kort fragment van Hedwig van thema op de zoemer. De klep van de envelop zou blijven gesloten over de elektronische stukken terwijl dit gebeurde. De muziek zou spelen een keer met de lichten en dan afgaan. De sensor zou hebben om te gaan weer donker en dan het gevoel van licht de muziek/lichten om opnieuw te beginnen.
Mijn projectcode is opgenomen in het eerste bestand hieronder. Ik probeerde uit te leggen mijn stappen tijdens de codering van de tekst. Ik nam de meeste van mijn code uit de Arduino voorbeelden [Blink, ToneMelody en AnalogInput] wijzigen aanpassen aan mijn project. Ik gecodeerd de eerste 14 nota's van Hedwig van thema met behulp van de gids in ToneMelody en bladmuziek van het lied. Ik heb het zo dicht als ik naar het echte geluid krijgen kan — wat fantasie kan het nodig zijn! Het tweede bestand bevat de 'Pitches' informatie, die nodig is om te spelen van de melodie.
Wat is de derde code? Een of andere manier beschadigd ik mijn sensor na voltooiing van het project. Ik moest dus veranderen de codering, zodat de zaak zou muziek afspelen en [slechts eenmaal branden] zodra ik draaide het op. Het derde bestand hieronder vertegenwoordigt deze code. Tenzij uw sensor een of andere manier beschadigd raakt [en ik zal ook een waarschuwing over dit op de juiste plek in mijn naai-instructies], hoeft u niet het derde blok van code!