Stap 7: conclusie
Als u niet hen in dit project gebruikt, krijgen een voeding en leren hoe te kanaal van macht aan het circuit met behulp van transistoren. Ook krijgen sommige shift registers en leren hoe te gebruiken shift_out om te verhogen van uw aantal output pinnen. Zodra u klaar bent met dit, bent u goed om te gaan voor meer complexe projecten op het gebied van LEDs.
Voor de klasse PHYS 353 - was mijn projectvoorstel anders dan mijn laatste project. Het oorspronkelijke voorstel was om te bouwen van een speler 2 racespel waar een speler zou vooraf als hij/zij kon druk op een knop op het exacte moment dat een rollende LED licht bodem raken. Ik veranderde het omdat het oorspronkelijke voorstel was te simpel om te bouwen met de Arduino. Echter, ik maakte een implementatie zonder gebruik te maken van een microcontroller in logisim en de schets is geüpload hier. Teek frequentie ingesteld op 32 simulatie menu, en kies "teken ingeschakeld". Gebruik de 2 knoppen om het spel te spelen. Hoe kunt u in dit spel bedriegen? Hoe zou u het bevestigen?