Stap 2: Hoe het werkt
De 4 groene lasers zijn bekleed langs één kant van de kamer, alles vast in
parallel aan de 3 D celbatterijen. Ze zijn niet verbonden met de Arduino op geen enkele manier. Aan de andere kant van de zaal zijn er 4 licht afhankelijke Resisters binnenkant van plastic buizen. De LDR cellen detecteert het laserlicht en de buis helpt andere ongewenste licht van strobe lichten uitfilteren. De Arduino is geprogrammeerd om te kijken van de LDR-cellen, en de stop, start, en reset knoppen. De Arduino 4 signalen stuurt terug naar de code van de verwerking op de laptop: starten, stoppen, alarm, of opnieuw instellen. De Arduino ook de bevoegdheden een servo die op een draaiende rood licht draait wanneer het alarm is ingesteld af. (u kunt de code verwijderen als u niet dat een baken wilt) De verwerking code accepteert de signalen van de Arduino, en geeft de status van het spel op de monitor buiten. De verwerking code heeft 5 verschillende Staten: PRESS START > Intro Video > 3, 2, 1, GO > actieve spel (Toon tijd en de score) > Display eindscore. De verwerking code begint en stopt het spel en de score wordt verhoogd, zoals het ontvangt de signalen van de Arduino. De muziek op de achtergrond is gewoon schuifelen op de computer, het is niet verbonden met Processing of Arduino.