Stap 2: Gebruik de kras te programmeren van de Kano
De Kano-Computer wordt geleverd met Scratch al geïnstalleerd. Ik aangesloten de kracht op de Kano en geboot het naar het bureaublad Kano OS. Om te krabben, door de touchpad op het toetsenbord van de Kano om het punt van de muiscursor op Apps te gebruiken. Op de code tabblad scroll naar beneden en klik op Scratch en het zal openen de Scratch Editor van het Project.
Een LED Flash, gebruikt u een speciale variabele in kras "MotorA" genoemd. Kras al van de programmering voor MotorA tot een "pulse width modulation" automatisch afgehandeld (PWM)-signaal op Pin 11 van de Raspberry Pi. Zie dit artikelvoor een primer op puls breedte modulatie. Ik zal u tonen hoe te schrijven van een eenvoudig programma te verhogen en verlagen van het knipperen van een LED door het indrukken van toetsen op het toetsenbord van de Kano.
In kras, tikken voort variabelen (de web versie klik op gegevens). Klik op de knop "Maak een variabele" en "MotorA" typt in het tekstvak (zie afbeelding 2). Klik op de knop "OK" en kras maakt alle motorische controle variabelen voor u (zie afbeelding 3).
U kunt uw eigen programma's kras hier: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=g...