Kleur wijzigen van de weergave (14 / 15 stap)

Stap 14: Programma 2

uitgang voor seriële naar 74hc374
2013
Ray McQueen
Gebruikt voor het testen van aangepaste kleur temp display
//
Lege cellen weergeven eerste
//
Sommige cool knippert en wijzigen
//
Lange hand. Geen tabellen die worden gebruikt in deze.
//
Geen temperatuur wordt weergegeven.
//
Const int blue_data = 13; 74xx374 pin3
Const int red_data = 12; 74xx374 pin3
Const int green_data = 11; 74xx374 pin3
Const int blue_clk3 = 10; blauwe 3e cijfer
Const int blue_clk2 = 9; blauwe 2e cijfer
Const int blue_clk1 = 8; blauwe 1e cijfer
Const int red_clk3 = 7; Rode 3e cijfer
Const int red_clk2 = 6; rode 2e cijfer
Const int red_clk1 = 5; rode 1e cijfer
Const int green_clk3 = 4; groene 3e cijfer
Const int green_clk2 = 3; groene 2e cijfer
Const int green_clk1 = 2; groene 1e cijfer
//
//
//
int Blank = 0; Lege waarden 0
int All_on = 255; Allemaal op 255
int nul = 252; Nul
int One = 12; Een
int twee = 182; Twee
int drie = 158; Drie
int vier = 78; Vier
int vijf = 218; Vijf
int zes = 122; Zes
int zeven = 140; Zeven
int acht = 254; Acht
int negen = 206; Negen
int DP = 1; Decimaal
int Top = 128; Middenboven segment
int Ltop = 64; Linkerkant topsegment
int Lbot = 32; Linker kant onder segment
int Bot = 16; Onderste segment
int Rbot = 8; Rechterkant onder segment
int Rtop = 4; Rechterkant topsegment
int midden = 2; Middensegment

//
int val = 500; gebruikt voor de vertraging
int val2 = 150; //
int cirkel = 0; aantal keren gewend lus
//
VOID Setup {}
pinMode (blue_data, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (red_data, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (green_data, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (blue_clk3, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (blue_clk2, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (blue_clk1, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (red_clk3, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (red_clk2, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (red_clk1, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (green_clk3, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (green_clk2, OUTPUT); pin12 definiëren als output
pinMode (green_clk1, OUTPUT); pin12 definiëren als output
//
}

void loop {}
//
LEEG VAN ALLE CIJFERS
//
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
//
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Blank); //
//
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Blank); //
//
delay(val); de hoeveelheid tijd opgeslagen in val vertraging
//
//
Het opvlammen voor de lol.
//
//
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Rbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
//
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
//
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
//
//
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
//
//
// *********
//
CONTROLEER ELKE KLEUR IN ELK CIJFER
Funky knipperen voor de lol.
Blauw in een cirkel
Rood een kleine cirkel
Groen in een kleine kring
//
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
//
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
//
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
//
//
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Blank); //
delay(val2); //
//
//
//
lus 20 keer hier
Dit is mijn favoriete :)
voor (cirkel = 0; cirkel < 20; cirkel ++) {}
//
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk3, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk1, LSBFIRST, Top); //
//
//
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Ltop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Lbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Rbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk2, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk1, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk3, LSBFIRST, Top); //
//
//
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Top); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Ltop); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Ltop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Lbot); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Lbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Bot); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Bot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Rbot); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Rbot); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Rtop); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Rtop); //
delay(val2); //
shiftOut (blue_data, blue_clk1, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (red_data, red_clk3, LSBFIRST, Top); //
shiftOut (green_data, green_clk2, LSBFIRST, Top); //
//
//
//
}
//
//
//
//
}

Gerelateerde Artikelen

LabVIEW Tutorials - maken van een kleur wijzigen van tekst of programmatisch wijzigen kleur van tekst

LabVIEW Tutorials - maken van een kleur wijzigen van tekst of programmatisch wijzigen kleur van tekst

Een tutorial over het maken van een kleur wijzigen van tekst in LabVIEW of hoe maak je een kleur wijzigen van tekst via programmacode in LabVIEW.
De kleur wijzigen van Rose

De kleur wijzigen van Rose

In dit Instructable kijken we naar een manier om een kleur veranderende steeg.Waarom zou u een kleur wilt wijzigen roos?Je vriendin/vrouw te verrassen.Vraag haar welke kleur rozen doet ze als de beste.Maken het wijzigen van de kleur rose en ervoor te
Kleine kleur wijzigen kerstboom

Kleine kleur wijzigen kerstboom

Hoe maak je een kleur wijzigen van de kerstboom?Stap 1: Bekijk de videoDit idee toont hoe maak je een kleur wijzigen van de boom van de lijm.Stap 2: ToolsU hoeft niet te veel ding voor deze kleine boom. Hebt u nodig:-een lijmpistool-een paar scrissor
HET wijzigen van de kleur van een deel van de afbeelding IN PHOTOSHOP

HET wijzigen van de kleur van een deel van de afbeelding IN PHOTOSHOP

IN DEZE TUTORIAL HEBBEN WE OM TE WETEN DAT WE MOETEN LEREN OVER PHOTOSHOPHET WIJZIGEN VAN DE KLEUR VAN EEN DEEL VAN DE AFBEELDING IN PHOTOSHOP
Wijzigen van haar kleur In Photoshop

Wijzigen van haar kleur In Photoshop

dit Instructable is voor het wijzigen van iemands haarkleur in Photoshop. Im niet precies zeker of dit in Paint Shop Pro, maar u werken zal kunt altijd proberen.Veel plezier!Stap 1: Kiezen uw foto Dit is gewoon een foto van het internet die ik gebrui
Selecteer & wijzigen van de kleur van om het even wat in Photoshop

Selecteer & wijzigen van de kleur van om het even wat in Photoshop

Hey Guys, in de aflevering van vandaag van Skandy Tutorials, leren we hoe een selectie maken van afzonderlijke kleuren in Adobe Photoshop en verander ze met behulp van de Hue/Saturation.Stap 1: Selecteer uit en wijzig de kleur van alles met behulp va
Wijzigen van de kleur van de ogen - Photoshop Tutorial

Wijzigen van de kleur van de ogen - Photoshop Tutorial

Hey Guys, in deze aflevering kunt u informatie over het wijzigen van de oogkleur van elke afbeelding snel en eenvoudig. Deze tutorial zal u niet langer dan een paar minuten en is een professionele manier om te veranderen van de kleur van de ogen van
Wijzigen van de kleur van het haar in Photoshop

Wijzigen van de kleur van het haar in Photoshop

Hey Guys, in deze tutorial leren we hoe het wijzigen van de kleur van de haren in Adobe Photoshop. omzetten in natuurlijke tinten is veel gemakkelijker dan gaan volledig blond of zwarte maar kun je beide manieren leren in deze tutorial.Stap 1: Wijzig
Herstellen en wijzigen van een originele DMG Gameboy

Herstellen en wijzigen van een originele DMG Gameboy

uitgebracht in 1989, de DMG (Dot Matrix Gameboy) was de eerste Gameboy Nintendo ooit uitgebracht.  Het is een erg leuk om te knoeien met, dus hier een korte handleiding van mijn ervaringen nemen van elkaar is, het herstel, en het wijzigen van de DMG
3D printen van een volledige kleur bobblehead van jezelf

3D printen van een volledige kleur bobblehead van jezelf

In dit Instructable, zal ik u tonen hoe maak je je eigen 3D afgedrukt bobblehead. U ziet heel graag de aboveI gemaakt van mezelf. Ik enkel deze vervolgens gekoppeld aan de hoeveelheid SF Giant Hunter Pence bobblehead (u kunt zien zijn hoofd op de ach
Wijzigen van ruimten: snel schets architecturale voorstellen

Wijzigen van ruimten: snel schets architecturale voorstellen

als er een bestaande plaats of ruimte in uw gebied dat je denkt dat moet veranderen, u kunt een afbeelding van uw idee te produceren zodat anderen het kunnen begrijpen. Een goed beeld kan krijgen van andere mensen ook geïnteresseerd, en voordat je he
Wijzigen van een iRobot Create aan verf

Wijzigen van een iRobot Create aan verf

dit is een project van de Robotica die waarschijnlijk kan worden voltooid door iemand die helemaal geen ervaring met robots heeft. Ik zeg dit omdat, voordat ik begon, ik had geen ervaring met robots. Of het schrijven van programma's. In feite, ik wis
Het maken van een nep-ID - kopiëren en wijzigen van uw kaart

Het maken van een nep-ID - kopiëren en wijzigen van uw kaart

In dit Instructable, ik zal u tonen hoe te maken van een duplicaat van in principe elke ID of andere soort kaart. Ik zal ook de methoden voor het wijzigen van deze kaart voor een soort van nieuwheid doel schetsen.U ziet ik zeg de nieuwigheid - dit is
Hoe te: wijzigen van de afbeeldingen om een GIF

Hoe te: wijzigen van de afbeeldingen om een GIF

Wijzigen van afbeeldingen met eenvoudige photoshop technieken en maak een GIF!Dingen die je zal nodig:PhotoshopEen JPEG-afbeelding van uw keuzeStap 1: Open uw bestand op PhotoshopOm te beginnen, ga naar bestand - openen - Kies een jpeg. bestand dat u