Stap 6: Uw Track ontwerpelementen
Hefinstallatie 1 - Wheel Lifter
De eerste hefinstallatie is een grote wiel die pikt knikkers op de bodem en hen bij de bovenkant wegvalt. Het wiel is eigenlijk twee wielen met een 3/4-inch afstand tussen hen in waar de Friezen zitten.
Het wiel wordt gerund door een kleine DC-aandrijving en een pack van AA-batterijen. De motor wordt bestuurd door een kortstondige drukknop, gemonteerd op de muur waar mijn zoon kan bereiken. Op deze manier de track wordt alleen uitgevoerd wanneer iemand de knop is ingedrukt.
Opheffing apparaat 2 - trap Lifter
De tweede hefinstallatie bevindt zich op de tegenoverliggende muur van de eerste lifter. Deze bestaat uit twee sets van stappen met een op en neer bewegende instellen in elkaar. De hele vergadering is om te houden van de Friezen rolling forward wanneer de stappen de Friezen telkens heffen naar voren schuingestolde op 5 graden.
De trap worden uitgevoerd door de dezelfde kleine DC aandrijving en het pak van de batterij van AA de andere lifter. De motor voor de trap wordt gecontroleerd op twee manieren. De eerste marmer waarmee u invoert van de trap maakt een kortstondige contact dat de trap verplaatsen begint. Zodra dit gebeurt de trap beweging begint verplaatsen van een draad beweegt die een houten wiel. Op de achterkant van het wiel zijn twee sleepstukken die een klein koperen vel raken. De koperen blad heeft een kleine opening voor een van de contactpersonen. Wanneer het sleepstuk deze kleine opening raakt stoppen de trap totdat een andere marmer de onderkant van de trap treedt.
Bijhouden van Element 1 - ballen op het goede spoor
Dit gedeelte van de track is samengesteld uit een lichte depressie die in het bezit van verschillende knikkers. Wanneer een marmeren in de regel Un sac de billes loopt is een één knikker uit de groep aan de andere kant uitgeworpen.
Bijhouden van Element 2 - Tipping Arm
Dit gedeelte van de track is samengesteld uit een tippend arm die opvullen met vijf Friezen moet voor kantelen en vallen van de Friezen op de track hieronder. De Friezen roll bergop totdat ze stoppen en dan voortgaan op de weg als een groep.
Bijhouden van Element 3 - heen en weer laten vallen
Een marmer is gedaald naar de verticale curve en heen en weer rollen totdat het gaat bijna aan een volledig einde. Vervolgens naar voren rollen op naar een sectie van track en totdat op het raakt de release voor het volgende marmer.
Bijhouden van Element 4 - Corner spiraal
De spiraal van de hoek is een hoek stuk dat 450 graden van track curve in plaats van een regelmatige 90 graden hoek stuk heeft. De Friezen versnellen als ze gaan rond de spiraal en een heleboel plezier om naar te kijken zijn.
Bijhouden van Element 5 - Track Dip
Dit schema-element is een verticale duik in de track-sectie. De snelheid van het marmer voor en na de duik-sectie is vrijwel identiek.
Bijhouden van Element 6 - Snake Track
Dit schema-element is een gedeelte van de track die slingert zich van links naar rechts. Wanneer we kijken naar dit gedeelte van de track van de zijkant is het bijna moeilijk om te vertellen dat het spoor niet rechte.
Bijhouden van Element 7 - kanaal Drop
De daling van het kanaal wordt gebruikt voor het neerzetten van de friezen naar de hoogte van de onderkant van de cirkel lifter. Dit element is echt vertraagt van de Friezen.