Stap 5: regels
Brengen wezens in het spel op specifieke landschap tegels. Elke beurt met uw tegenstander wezens te bestrijden. Maken door middel van hun magische gelederen van wezens en score 25 hits tegen uw tegenstander om te winnen. De verliezer is een dweeb, en de winnaar is een koele kerel! 5 kaarten trekken tijdens uw beurt die u verschillende stappen in volgorde ondernemen totdat uw beurt voorbij. Uw tegenstander krijgt dan een schot. Dit doen op jouw beurt...
Bereid uw kaarten (zet ze terug rechtop). Een kaart trekken. U krijgt twee acties. Breng deze acties om te spelen kaarten! Kaarten kosten een aantal acties. Sommige kost niets (woo hoo!), anderen kost maar liefst twee (ikfloreer!). U kunt zelfs het doorbrengen van een actie om het trekken van een kaart. Wilt u Floop? U kunt sommige kaarten opzij zetten en gebruiken van hun vermogen. Dat heet Flooping. Maar Flooped kaarten kunnen niet vechten. U kunt eigenlijk Floop te allen tijde u schakelen. Gewoon niet midden in een gevecht. Strijd! Je personages vechten uw tegenstander tekens in de zelfde baan. Elk doet tegelijkertijd de waarde van de aanval in schade aan de andere. Als een teken van schade gelijk is aan haar verdediging wordt dat schepsel verwijderd. Als in feite, is het teken niet in de dezelfde baan, vervolgens schade u je tegenstander – aandrukken partij-dans stijl! U bent klaar. That's it! U moet het evenwicht van uw beschikbare acties – in de hoop om niet iedere lame kaarten en probeer je best te worden van een "kaart Wars super Amadeus!" Hopelijk de zeeën worden uitgelijnd en de vijf wind zal de geur van de overwinning naar uw paleis deuren waft! o en print de loketten van 1 per speler en kometen betekenen heel veel voor mij :)