Stap 3: Hoe te spelen
Uw doel van het spel is de bal te krijgen in uw tegenstanders netto. Voor het instellen van het spel, kijken naar Pic. 1. het zal u tonen waar alle spelers gaan. Één persoon is zwart en de andere is wit. Elke persoon krijgt een gelijke van 9 kaarten: Run, lange termijn, Pass, Long Pass, verblijf, links, rechts, omhoog, en naar beneden.
Zodra het spel is ingesteld en u hebt iemand om mee te spelen, spelen rock papier schaar om te zien wie krijgt de bal aan begin. De bal gaat naar de speler die op het centrum. De spelers op center zijn degenen direct daarna naar de bal aan het begin van het spel. PIC. 2 laat zien hoe verbinding maken met de bal naar een speler. Zodra de rock papier schaar wedstrijd is voorbij en u weet wie krijgt de bal eerste, elke speler beginnen commandant van hun spelers.
Het bevel van een speler, moet u een actie en een richting voor de speler. Elke persoon kiest een actie kaart: uitvoert, lange termijn, Pass, Long Pass, of blijven. En een richting kaart: links, rechts, omhoog of omlaag. Als je kiest voor verblijf, je niet echt nodig een richting kaart maar een anyway neergezet zodat het je tegenstander weet niet dat het verblijf is. Nadat jij en je tegenstander hebben ingediend een actie en richting kaart, zeggen de 1, 2, 3! Wanneer u 3 zegt, zet jij en je tegenstander hun vinger op de speler die ze willen opdracht. Nog steeds doen als u verblijf geplukt. Het maakt niet uit wie je kiezen. Het maakt niet uit wie dat hun speler hun speler voor het eerst beweegt als alles gebeurt als jij en je tegenstander hebt verplaatst.
Wat de kaarten doen:
Run: Verplaats een speler één spatie.
Lange termijn: Een speler twee velden bewegen.
Pass: Pass de bal 3 spaties. Deze kaart kan alleen worden gebruikt als u de bal speler die u kiezen de bal moet hebben.
Lange Pass: Pass de bal 4 ruimten. Dezelfde regel voor Pass.
Verblijf: Helemaal niet bewegen.
De richting kaarten vertellen welke richting de speler zal uitvoeren of doorgeven. Het is de richting vanaf uw oogpunt. Je kunt niet gaan diagonale en als u lange termijn of lange Pass geplukt, de speler die u hebt gekozen kan alleen maar gaan 2 ruimten in de richting die u geplukt. U kan niet 1 ruimte omhoog gaan en 1 ruimte verlaten. Om dat te doen vindt 2 beurten en beide met het optreden van gewoon lopen.
Zodra jij en je tegenstander hun speler verplaatst hebben, zien als een bal oorlog is gebeurd. Bal oorlogen zijn wanneer je de bal van de tegenstander stelen. Ze gebeuren als een tegenstander op dezelfde ruimte als de speler met de bal landt. De tegenspeler zonder de bal krijgt de bal en de speler die had net de bal gaat op de time-out voor 1 zet. Zij zullen gewoon opzij worden gezet. Na de time-out wordt gedaan. De persoon die eigenaar is van de speler zet de speler op een van de 6 ruimten naast het net. Het net is de 6 ruimten aan uw rand en geen speler kan gaan erin.
Er is 1 speler in het wel en het is de keeper. De keeper kan ook worden geboden maar kan niet gaan omhoog of omlaag en een lange termijn niet kan doen.
Wanneer een speler met de bal dicht genoeg bij het tegengestelde netto, binnen 1, 2 of 3 spaties krijgt, die speler kan vervolgens de Pass kaart te gebruiken als een schietpartij kaart. De lange Pass is geen schieten kaart, alleen de Pass. De speler schiet de bal en het terechtkomt in de netto gebied of op de keeper. Als het landt op de keeper, het is een save en het spel blijft gaan. Als de keeper zich niet in dezelfde ruimte als waar de bal landde toen de bal werd neergeschoten in het net, wint de ploeg die de bal schoot het spel! Aangezien de lange Pass geen schieten kaart is, kan u worden binnen de 4 ruimten van het net en een lange Pass gebruiken zodat het landt in het net. Als dat gebeurt, gaat de bal recht naar de keeper.
Onthoud dat alles gebeurt nadat jij en je tegenstander heb geboden dat hun speler dus als je de bal schiet en in het net en de keeper gaat was niet op die ruimte, dat betekent niet dat je winnen, je tegenstander kan hun kaarten hebben, zodat het commando de keeper te gaan op de ruimte waar de bal is, en dat zou een save. Zoniet echter dat zou een win natuurlijk.
Als de keeper krijgt de bal, de persoon die eigenaar is van de keeper kan kiezen om het bevel te geven of lang te meteen doorgeven of kan ervoor kiezen te verplaatsen van een andere speler om het te krijgen op de juiste plaats voor de pas. Zodra een beweging niet keeper is geboekt, moet de volgende opdracht een commando naar de keeper om te doen een Pass of een lange Pass.
PIC. 3 ziet u hoe om te gaan met 2 spelers op één spatie. Als een speler van hetzelfde team als het team met de bal op de ruimte met de speler met de bal landt, no-ball oorlogen gebeuren als ze hetzelfde team zijn, maar u zult niet kundig voor verrichten welk Pic. 3 toont dus gewoon zet ze naast de ruimte liggen. Dan wanneer de ruimte open is, leg ze op de ruimte.
Nou, denk dat is alle regels, ik. Er waren een heleboel regels. Makkelijk te onthouden, maar moeilijk voor me op het internet te beschrijven.
Als u vragen hebt, stuur een reactie.