Stap 2: Normale Rocket springen en hoe het niet te doen
Basisidee
Het grootste deel van de raket springen is eigenlijk vrij eenvoudig als je eenmaal het weet en wennen. Om een raket springen het lijkt gewoon schieten een raket onder je voeten, dit is echter niet het geval. Wat er daadwerkelijk gebeurt, is dat u druk op de knop van uw sprong (door standaard spatie), gevolgd rechtstreeks door crouch (standaard Strg/Ctrl) ingedrukt dan schieten je raket onder je voeten (op zoek recht naar beneden voor het moment). Hoe sneller dit gebeurt, terwijl de juiste bestellen de hogere en meer macht die de sprong zal hebben.
Raket springt
De volgende stap wanneer eenmaal beheerst het ter verbetering van deze sprong door de raket niet rechtstreeks onder je zetten, maar aangepast aan het doel dat u wilt bereiken. Bijvoorbeeld om u vooruit te gaan zal zet de raket achter je op de grond te worden doorgezet. Om te bereiken volg dit de dezelfde procedure, de sprong, de crouch, schieten, maar in plaats van op zoek naar beneden, draai 180 ° graden naar beneden te kijken, maar slechts ongeveer 1/4 van de maximale. Het harde deel over dit is dat wanneer u wilt gaan of dit snel u hoeft te doen de bewegingen van de muis zeer snel met behoud van perfect doel. Ook nadat u moet schieten u draaien terug vooruit om te zien waar u bent gaan en misschien pogo te gaan. Voor de exacte snelheid en hoogte zul je te spelen rond en ontdek zelf en leren waar precies we de raket om het gewenste effect. Ook krijgen van veel snelheid kunt u muren waartegen u fundamenteel het zelfde ding doen (springen, crouch, schieten) maar in plaats van het raken van de vloer raakte de muur, hoe lager hoe hoger en bij 90 °, zal zij de snelste versnelling, echter, zult u opnieuw moeten aan te passen aan de omgeving en het doel van de sprong.
BELANGRIJK!
Een ander zeer belangrijk deel is wanneer u bent in de lucht (rechts nadat u ruimte en crouch gedrukt) Zorg ervoor dat u nooit, nooit zelfs denken over het aanraken van de W toets, net als in de lucht is het mogelijk om te verplaatsen in TF2. Dit heet lucht beschietingen ad dringende W zal dit onmogelijk maken en waardoor het onmogelijk om een effectieve sprong.