Stap 2: Stap 2: 3D-modellering
Het vak behuizing is 7,5 "x 4.5" x 2.5 ". U kunt elk vak grootte die u pasvorm ziet, maar deze grootte zorgt voor alle onderdelen om in te passen. Bovendien, de oranje hoes weergegeven in de derde afbeelding is de dezelfde lengte en breedte maar een dikte van ongeveer 0,25".
Als u op zoek bent voor het LCD-scherm, Arduino, breadbord, of servomotor of andere onderdelen, bezoek de website van de GrabCAD (dit is een ontzagwekkende open-source website die u toelaat om op de juiste wijze gebruiken verschillende componenten die niet inherent aan Autodesk Inventor). GrabCAD heeft de afmetingen van de onderdelen die al zijn gedefinieerd. Alles wat u hoeft te doen is hen te importeren naar uw computer.
Ik heb een rechthoek voor de servomotor moet worden geplaatst geëxtrudeerd. In plaats van te vertrouwen op tape of lijm, een geëxtrudeerde rechthoek of drie zijdige rechthoek werkt zeer effectief (zoals hier: |_|).
Haringen zijn ook geëxtrudeerd voor de Arduino in past. Ik adviseer opnieuw met behulp van de extrusie-tool via gewoon lijmen of taping van de Arduino naar de shell. Opmerking: U wellicht verheffen van het bord af van de binnenkant van de schelp door ongeveer 0,25" vanwege het solderen van de pinnen onderaan de Arduino. De grootte van de Arduino is vrij nauwkeurig wanneer het importeren van GrabCAD en geeft een goed idee van de voetafdruk in het vak. De Arduino aanbrengend haringen zorgt ervoor dat het zal niet gaan overal, wanneer bijvoorbeeld worden omgestoten.
Doet dit ook betekent dat het 3D-effect voor de USB A naar B-connector zal moeten ook worden verplaatst. De prachtige ding over Autodesk Inventor is de mogelijkheid om "project geometrie". De Arduino 'B'-connector kan worden geprojecteerd op de schelp van het vak en vervolgens die vorm kan worden geëxtrudeerd. Dit laat een mooi gat voor de connector moet worden geplaatst.
U kunt ook uitvinder Studio Maak een video van het ontwerp te animeren bepaalde aspecten om te draaien of bewegen dienovereenkomstig. Deze uitvoering zal geven een goed idee van hoe elk onderdeel kan verplaatsen. Opmerking: Autodesk Inventor weet niet hoe wilt u, de ontwerper, een deel te verplaatsen. Elk onderdeel kunt verplaatsen in de 3D-ruimte in Inventor. Wel of niet het fysiek kan gebeuren in het echte leven is een ander verhaal. U moet de arm van de hendel op de juiste manier in de uitvinder ontwerpen als u wenst om een volledige idee van het bereik van de beweging die het zal produceren.