Stap 1: MakerBot Replicator: Software en begrip Makerware
MakerBot Replicator: Software en begrip MakerwareIk gebruikte Autodesk Inventor Professional 2013 om het model van het kristal voor deze tutorial. Sommige vrije software programma's die u kunt gebruiken zijn Google Sketchup en Autodesk123 Design (websites hieronder *). Zorg ervoor dat wat programma dat u gebruikt zal zitten kundig voor opslaan. STL.
Dit is de enige stip code die makerware zal zitten kundig voor importeren.
Makerware functies:
Open Makerware en klik op "Toevoegen" de linkerknop op de knoppen van de top 3 (u kunt uw object sleept op de Makerware-platform ook). Zoek het bestand en open het. In Makerware die u zal zitten kundig voor schalen, roteren en verplaatsen van uw object. Ik adviseer u maken zeker THE OBJECT IS ON THE PLATFORM - zo niet het object zal worden afgesneden. . U kunt dit doen door te klikken op de knop "Op Platform" in het tabblad "Move". Dit zal niet verknoeien uw schaal of wijzig uw model helemaal. Het zal gewoon verplaatsen. Zorg ervoor dat de randen van het platform wegblijven bij het programmeren van dit. Van het Makerware-programma platform is niet precies aan het MakerBots platform.
Makerware bespaart het bestand in. DING.
Snijden:
Snijden is wanneer de computer opsplitst in uw model naar eenvoudige instructies die de MakerBot zult begrijpen. Deze instructies worden GCode genoemd en dit gewoon kaarten uit uw object aan de MakerBot.
Wanneer u bewegende zijn voltooid en uw object schalen in MakerWare, kunt u beginnen met het snijden. Om te beginnen dit, simpily klikt u op de middelste en bovenste knop in het venster van de Makerware genaamd "Make it." Dit zal omhoog een pop-up venster brengen. Snijden kan even duren afhankelijk van hoe ingewikkeld uw programma is.
De instellingen die u in dit pop-upvenster klikt zijn zeer belangrijk bij het bepalen van de kwaliteit en snelheid het prototype zal worden opgemaakt.
Instellingen:
Zorg ervoor dat u op Dual Replicator en ABS Plastic * deze niet van toepassing op iedereen. Controleren om te zien wat plastic en welke machine u eerst gebruikt.
Welke Extruder moet ik gebruiken?
Dit hangt af van uw opties die je hebt. U kunt kijken op de achterkant van de MakerBot zie links en rechts spoolt om te bepalen welke u zou willen gebruiken. Soms zal alleen er één spoel van kunststof, zodat u slechts één optie zou hebben. Andere tijden zijn er twee spoelen, beide met verschillende kleur kunststof, dan kunt u kiezen welke kleur u zou verkiezen. Maker zeker stelt u de extruder op de kant de voorkeur.
Wat zijn vlotten en moet ik check it?
Vlotten doeken met het prototype. Het is een eerste laag die de extruders ingesteld op het platform om te voorkomen dat het prototype kromtrekken. Prototypes, waardoor de randen van het object op de platform krul naar boven komt af en toe kromtrekken. Vlotten voorkomen meestal kromtrekken te die vlotten meevallen kunnen om peal uit; voorzichtigheid moet echter worden gebruikt. Ik persoonlijk heb gebruikt en vlotten adviseer elke keer als ik 3D objecten afdrukken, want het is leuk om te hebben een basislaag.
Wat zijn ondersteunt en moet ik check it?
Ondersteunt zijn dunne lagen van kunststof spinnenweb rond het object dat u wilt beschermen en steunen. Ondersteunt in het algemeen niet nodig zijn als kleine niet-ingewikkelde objecten wilt afdrukken. Ingewikkelde objecten, dat wil zeggen een kristal met balustrades, zou veel baat hebben van ondersteunt ter bescherming van de print.
Ondersteunt kunnen soms moeilijk zijn schil af, als het object is klein u zou moeten gebruiken waarschuwing of het kan breken als je te ruw proberen bent schil af de ondersteunt. Ik altijd gebruik geen ondersteuning omdat tenzij het object ingewikkeld is, dan is in wezen nutteloos zou zijn. Het zou geen kwaad ondersteunt toevoegen als u niet zeker bent.
Welke kwaliteit moet ik gebruiken?
Dit is echt afhankelijk van de tijd die u wilt besteden en de kwaliteit die u zou willen ontvangen als het uw eerste proef dan ik een lage kwaliteit adviseren zou. Dit zorgt ervoor dat u een fundamentele prototype uit in niet een lange tijd krijgt. De hogere kwaliteit ga je dan meer tijd bij het zal afdrukken uit het object.
KLIK OP VOORAF INSTELLINGEN OM TE KRIJGEN VAN DE VOLGENDE OPTIES:
Object "infill" (%): Ik zou aanraden ten minste 25% (10% is de oorspronkelijke instellingen). Ga niet meer dan 75%. Hiermee wordt de dichtheid van de ondersteunende structuur binnen het project.
Laag hoogte (mm): hoe dik de laag is gonna be.
Aantal Shells: maakt het dichtere aan de buitenkant van het deel. 3-4 schelpen is een goed bedrag (2 is de oorspronkelijke instelling), ga niet meer dan 5. De meer schelpen zijn er des te sterker het is.
Draaisnelheid: Hiermee bepaalt u hoe snel de machine beweegt tijdens het afdrukken.
Reizen de draaisnelheid: Hiermee bepaalt u hoe snel de machine beweegt tijdens het niet afdrukken.
U kan tweek temperatuur en snelheid, maar er geen echte gebruik, is tenzij u een expert op de MakerBot bent en iets specifieks moet.
* Google sketchup gratis downloaden en informatie-http://google-sketchup.en.softonic.com/
123 design gratis downloaden en informatie-http://www.123dapp.com/design