Stap 6: programmeren
Het programma dat wordt geüpload naar de kern is hetzelfde als de vorige instructable, en u kunt kopiëren plakken in de Particle IDE en vervolgens flash het aan uw core.
Servo myservo; // create servo object to control a servo<br>int pos = 0; // variable to store the servo position void setup() { myservo.attach(A0); // attaches the servo on the A0 pin to the servo object Spark.function("setpos", setPosition); Spark.variable("getpos", &pos, INT); } void loop() { } int setPosition(String posValue) { pos = posValue.toInt(); myservo.write(pos); return 0; }
Aan de kant van de webpagina's van spullen die de code heeft sommige veranderingen in het nieuwe HTML-bestand kan worden gevonden in de bijlagen is alles wat u nodig hebt om te downloaden van het bestand en geef uw Access Token in een gebied waar het zegt << toegangstoken >> en zo ook de Kern ID op een gebied waar het zegt << Core-ID >>. Nadat u de velden opslaan en voer het uit in uw webbrowser en ervoor te zorgen dat het JavaScript is ingeschakeld.
U kunt klikken op "Weid!" om de hoek door 68 graden verhogen en drop het voedsel in de tank en de hoek in de "Reset" gewoon worden ingesteld op nul graden.