Stap 9: Software theorie (Code)
Dit bericht is niet de sleutel tot het krijgen van de visualizer uitgevoerd, maar zal u helpen begrijpen wat de code doet en waarom. Voel je vrij om deze stap alleen maar om het te krijgen lopen overslaan. De code maakt gebruik van de programmeertaal java gebaseerde verwerking en verandert de monitoren in wezen een diavoorstelling. Van het scherm locatie kiest waar we in de diavoorstelling, en als het beweegt de beelden door, soortgelijk bladeren aan stop motion animatie.
We schreven bevatten alle beelden een klasse beeldreeks die de gegevens in een gemakkelijk toegankelijk formaat kapselt. Het slaat de naam van de afbeelding, uitbreiding, aantal afbeeldingen voor de set, enz. Er is dan een tweede klasse Scroller die bouwt de beeldreeks en handgrepen, alles weer te geven. De Scroller-klasse is enerzijds belangrijk. Theres een buffer die zorgt voor het kalibreren op de vliegen terwijl zijn het lopen. Het werkt door het wijzigen van welke positie waarden toewijzen aan welke beelden. Het is belangrijk dit hier omdat zelfs zonder muisversnelling, snelle muisbewegingen ertoe leiden u dat kunnen te drijven. Details voor het gebruik ervan zijn in de volgende stap. Als je nieuwsgierig over deze check de code.