Interactieve Bee Game (2 / 7 stap)

Stap 2: Instellingen en stichtingen


De BeeSim spel gebruikt de LilyPad Arduino-platform, een microcontroller board ontworpen specifiek voor gebruik met e-textiel, ontwikkeld door Leah Buechley en commercieel beschikbaar gesteld via SparkFun elektronica. De LilyPad, die kan worden geprogrammeerd met de Arduino programmeer omgeving, functies grote geleidende pads met gaten waardoor geleidende draad kan worden genaaid en aangesloten op draagbare objecten, zoals LEDs, voedingen, en een verscheidenheid aan sensoren.

De BeeSim pop, genaamd de "ForagerBee", bestaat uit één LilyPad Arduino Micro-Controller, één XBee 2.5 2 MW draadloze Module en LilyPad XBee Breakout Board, twee sets van 3 LED's, een Tri-gekleurde LED één gereglementeerde voeding, een weerstand en twee stukjes geleidende stof gevormd in een handschoen van kind-en kleinbedrijf (zie afbeelding hieronder). De XBee draadloze Module zorgt voor draadloze communicatie tussen de pop en een ander XBee aangesloten op een computer die is ingebed in een gigantisch doek bijenkorf. Tijdens gameplay, kunnen studenten dragen van de marionetten van de honingbij controleren, door middel van een set van drie LEDs, het bedrag van de nectar die momenteel zijn opgeslagen op de honingbij, weergegeven, terwijl een begeleidende aantal LEDs de hoeveelheid nectar in elke bloem.

Wij vertegenwoordigen de eindige energieniveaus van bijen als ze tussen de korf en een bloem als een RGB LED reizen, van groen naar rood om aan te geven aan studenten wanneer ze nodig zijn om terug te keren naar de korf.

Om te simuleren een gebied van bloemen, is een unieke weerstand ingebed in acht stof bloemen met twee stukjes geleidende stof verbonden aan de uiteinden van de weerstand. Een extra weerstand werd geplaatst bij de Bijenkorf.  Wanneer de Bee Puppet komt in contact met de geleidende stof op de bloem, de LilyPad op maatregelen de spanning over de weerstand. Elke bloem heeft een unieke weerstand en daarom een unieke spanning. Deze spanning wordt gebruikt in onze software om te identificeren welke bloemen die de bijen was ontroerend. Als het kind nectar verzamelt, merkt de software op de tijd en de bloem-ID van de collectie. Als het kind keert terug naar de korf voordat tijd liep, de totale hoeveelheid nectar voor het team verhoogd met het bedrag van de nectar die momenteel zijn opgeslagen op de honingbij. Als het bedrag van de totale nectar toeneemt, een webpagina wordt weergegeven van de nieuwe veranderingen.

Gerelateerde Artikelen

Handheld game naar interactieve grote scherm

Handheld game naar interactieve grote scherm

dit Instructable laat zien hoe u die oude hand gehouden spelletjes uw moeder gaf u toen u klein nemen en maken het in een grote schaal spel dat kan worden geprojecteerd op de tv en gespeeld door meerdere spelers tegelijk. Dit instructable zal omvatte
D.D.Tap - interactieve Game Platform met behulp van verwerking, Arduino en Twitter

D.D.Tap - interactieve Game Platform met behulp van verwerking, Arduino en Twitter

De D.D.Tap is een spel dat kan worden gespeeld met behulp van sensoren die zijn aangesloten op de Arduino en het aan het spel geproduceerd met verwerking interface. Het is een eenvoudige dans dans revolutie als spel dat punt accumuleert wanneer de sp
PIXEL - interactieve LED Kunst

PIXEL - interactieve LED Kunst

In dit Instructable, zal ik praten over PIXEL die momenteel op KickStarter (schaamteloze Plug). En ook hoe een man met een baan kunt nemen van een idee en hem in een echt product zet.De KickStarter voor PIXEL omvat ook de DIY Kit versie van dit proje
Interactieve hologrammen

Interactieve hologrammen

U misschien hebt andere tutorials voor het maken van piramide "hologram" projectoren komen. In dit Instructable, zullen wij voortbouwen op deze tutorials en implementeren van een schaal-up interactieve holografische interface (een beetje zoals d
Interactieve projectie, Pong spel

Interactieve projectie, Pong spel

Interactieve projectie voor kinderen, voor de lol, verschillende effecten, games en nog veel meer...Stap 1: Download belangrijkste SoftwareMain Software bestaat uit hoofdbesturingselement, deze software op uw Computer worden uitgevoerd.Software Downl
Interactieve televisie Show spel

Interactieve televisie Show spel

Interactieve TV is een tamil kanaal, waar wij veel van de programma's en ook interactieve spelen met het nummer te bellen en gebruik de mobiele knop om het spel spelen op de televisie. Willen doen iets dergelijks voor lokale kabel-TV voor mijn vriend
Een Super NES omzetten in een universele Game speler

Een Super NES omzetten in een universele Game speler

niet u wensen u had een systeem dat al uw favoriete games uit het verleden kan spelen? Mario? Sonic? Handschoen? Ja!Goed met dit magische systeem kun je al je favorieten op een 4-speler systeem dat gebruikmaakt van authentieke Super Nintendo Control
Balken: De geheime Scavenger Hunt Game

Balken: De geheime Scavenger Hunt Game

Letterboxing is een geweldige (en verrassend oude) outdoor activiteit, dat is echt cool, veel plezier, en recht onder je neus!  Kortom, het is een verbergen en zoeken scavenger hunt game gespeeld door duizenden mensen over de hele wereld.  Het is gem
De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

Deze dagen, (meeslepende) ervaringen zijn prioriteit gegeven aan over pure functionaliteit en specificaties op papier. Deze verandering van focus heeft beïnvloed het ontwerpproces van industrieel ontwerpers, architecten, app-ontwikkelaars en artieste
SLIMME FORT – interactieve schuilplaats voor kids

SLIMME FORT – interactieve schuilplaats voor kids

een tent met interactieve lichten en geluiden ingebed in 3 kussens. Bandstoten met geleidende stof fungeert als een afstandsbediening om te kiezen voor de combinatie van licht en geluid maken een leuke omgeving. Bandstoten wordt ingebed met een luids
Shoot 'Em Up Game met pneumatiek & Wiimotes

Shoot 'Em Up Game met pneumatiek & Wiimotes

pop-pneumatische doelen en Wii-afstandsbedieningen gebruiken om het maken van een shoot 'em up spel.Elk jaar maakt mijn familie een volledig nieuwe en opwindende weergave voor Halloween. Het heeft alleen een paar doelpunten: dat het interactieve voor
STICK IT | Een interactieve manier om muziek te maken.

STICK IT | Een interactieve manier om muziek te maken.

Bekijk de video om te zien in actie! Ik gebruikte een plant om verschillende tonen, en ook een glas water om nieuwe geluiden te maken, kun je zien!Stap 1: Plak het | Een interactieve manier om muziek te maken.Eerste arduino project voor een schoolpro
Hoe maak je een interactieve fictie spel als "Zork"

Hoe maak je een interactieve fictie spel als "Zork"

Hoi allemaal!Herinner de goede oude tijd, toen het onmogelijk was om meer dan één kleur op een scherm, en zonder afbeeldingen helemaal? In de vroege jaren 80, een reeks van tekst gebaseerde adventure games, de Zork serie waar gemaakt door een bedrijf
TV's Story - interactieve kunst door Tuang

TV's Story - interactieve kunst door Tuang

Zie uitvoerig Tuang StudioAls ik op :D http://www.Facebook.com/tuangstudioLees de blog van mijn kunst hier > http://namemetuang.wordpress.com-------------------------------------------------------------------------------------------------------------