Stap 2: Neckbands en etiketten
Ik heb voorbeelden van Victorian/Edwardian-tijdperk Flessenetiketten en ze lijken te worden gemaakt van een mat papier. Met andere woorden, moet standaard Computerpapier voldoende zijn voor uw behoeften.
Ik heb het patroon hieronder verstrekt. Helaas, de kolf verhoudingen in het spel niet lijken te voldoen van precies met maatkolf van shapes. Zo hebben de patronen voor de nekband en labels afzonderlijk worden aangepast om aan te passen. Experimenteren met verhoudingen te laten passen uw kolf.
De texturen worden direct uit de spelbestanden geëxtraheerd, is het kleurcontrast niet identiek aan hoe de game-engine maakt. Aanpassen aan uw smaak.
Ter referentie, de texturen in de spelbestanden heten:
nostrum_stable_diffuse.tga (Shield)
nostrum_diffuse.tga (gezondheid)
nostrumN4_diffuse.tga (zouten)
Leuk feit: Nostrums verscheen voor het eerst in de 2011 E3 gameplay demo. Hun functie lijkt te hebben zich ontwikkeld tot wat nu bekend als versnellingen en de Infusies.
Een ander: de zouten infusie lijkt op een antieke zout shaker terwijl een fles zouten lijkt op een antieke smelling zouten container.
Knip de nekband en etiketten en plaats ze op de lege kolven en naar wens aanpassen.
U kunt de kolf eerst met water invullen vóór het aanbrengen van de etiketten met tape. Lijm kan meer authentiek, maar het maakt het moeilijk om later als er iets misgaat.