Stap 4: Programmeren in Arduino
Foto 1: Opzetten van bibliotheken en definities.
- unsigned long timer_off_lights = 15000
- Dit is waar we bepalen wanneer de LED-verlichting uitschakelen. De lichten zijn op dit moment geprogrammeerd te worden ingeschakeld voor totdat deze tijd is bereikt. Voor daadwerkelijk gebruik beveel ik het controleren van de gewenste licht cyclus voor de plant die je wilt groeien. Ex: wenst u uw lichten te worden op voor 12 uur, omzetten in deze tijd van 15000 43200000.
Geen andere veranderingen zijn nodig in dit gedeelte van het programma
Foto 2: void setup.
Geen veranderingen zijn nodig in deze sectie
Foto 3: ongeldig lus.
- else if (time_diff < 30000)
- Aangezien de lichten zijn geprogrammeerd op aan het begin en 15 seconden in het programma afgesloten. 30000 fungeert als een limiet van gemeten tijd. De lichten blijven uitgeschakeld totdat tijd 30000 bereikt en is opnieuw terug naar 0, dus draaien de lichten weer op tot 15000 euro opnieuw is bereikt. 30000 moet worden gewijzigd in 86400000 te vertegenwoordigen een 24-uurs cyclus.
- als (t < 26)
- Dit is waar het programma vertelt de fans te blijven uit. Als uw installaties verschillende temperaturen vereisen, 26 aan uw behoeften wijzigen
- anders als (t > = 26)
- Dit is waar het programma vertelt de fans ON blijven. Deze 26 omzetten in hetzelfde nummer die je veranderd de vorige instructie.
Foto 4: void StopPumps
Dit is de secundaire leegte vermeld aan het begin van dit instructable. Geen veranderingen zijn nodig, vertelt het gewoon de aangesloten pinnen wat te doen wanneer de switch SPDT is omgedraaid uit de oorspronkelijke positie.