Stap 1: Tekenen van basisvormen
1. ok, dus ik meestal beginnen met een cirkel zoals vorm voor de borst, en dan een kleine lijn voor de nek, en vervolgens langer lijndiensten uit tussen de zijkanten voor bovenarmen. Dan voeg ik een regel naar beneden uit de borst en een kleinere cirkel te vertegenwoordigen het bekkenbeen. Als je nog steeds bij me, is het vrij veel het zelfde ding voor de rest van het lichaam. Het enige wat ik doen een beetje anders is het hoofd. Mensen hebben kaakbeenderen, die hun hoofd gestalte geeft een extra hobbel in het, een funky shape die is moeilijk te beschrijven. Dus voor het hoofd, ik meestal een basiscirkel en jawbone als ding vanuit de bodem. Het zou nuttiger voor u om te kijken naar nummer een in de afbeelding om te zien wat deze shape eruit. Het is bijna als een vierkant en een afgeronde driehoek samen te stellen.
2. vervolgens, begin ik te maken deze skelet lijnen in volle vormen. De armen zijn zoals cilinders en de benen zeer gelijkaardig aan de armen, maar zowel in het midden worden gescheiden door een knieschijf (of een elleboog). Voor het hoofd overigens sommige lichte begeleiding lijnen van boven naar beneden door het midden en van links naar rechts, rond de bovenkant van de kaaklijn. Deze zal helpen u de positie van de faciale kenmerken van uw persoon op de juiste plaats.
3. na al beetje dat, u kunt de gum een klein iets dievan u niet vast te stellen, en om te beginnen de afronding van de randen te kijken meer als een mens. U zult vervolgens donkerder de lijnen dievan u enkel een klein beetje zodat ze meer zichtbaar en wissen van degenen die niet, zoals geen verdwaalde markeringen worden aangebracht passen.
4. daarna zult u het planningsproces eindigen door toevoeging van haren, detaillerend de gelaatstrekken, en sommige zeer fundamentele arcering te doen.