Stap 4: Stap 4 maken afbeeldingen (deel 3)
2. wel u moeten zitten kundig voor het verplaatsen van het lichaam en de ledematen en hoofd blijft verbonden met het. Laten we nu ons karakter tot leven brengen! Klik op de drop-down pijl van de rechterarm laag. Hier ziet u een paar opties. Ga naar "Transformatie" en ziet u andere opties (positie, rotatie, schaal, etc). Klik op de stopwatch "Rotation" en u ziet adiamond vormige hoofdframe in de tijdlijn weergegeven. Dit markeert de huidige draaihoek van de "Rotatie" van de arm. Sleep de tijdindicator in de tijdlijn een paar seconden fowrad en draai de arm lichtjes. Hier ziet u een nieuw hoofdframe weergegeven. U kunt nu schrobben door de tijdlijn en zie hoe de arm van het ankerpunt op de pakking tussen de arm en de instantie roteert. Nu kopiëren en paster deze hoofdframes ongeveer een seconde afgezien van de eerste twee. Doe dit telkens totdat je ongeveer een minuut in de tijdlijn.
3. Herhaal dit proces met elke ledemaat. Wanneer u klaar bent moet uw stok figuur uitzien als een gek dansen persoon met zijn flayling van de ledematen over als je door de tijdlijn gaat.