Stap 1: Wat willen wij doen? Wat doet de code?
Dus eigenlijk is wat de code doet het plakjes een afbeelding die u hieraan, in kolommen en rijen. De standaardresolutie is 16 * 16, betekent dat, dat de code wordt een cel uit 16 * 16 pixel gemaakt. Met de "+" en de "-" sleutel kunt u de resolutie wijzigt van 1 * 1 tot "infinity * oneindig". Door het wijzigen van de resolutie, de vernieuwingsfrequentie van de kaart zal ingaan en de bestanden die u kunt maken krijgt groter. U kunt de sterkte van het effect door de muis te bewegen. Standaard die het is vastgesteld op de donkere tinten, maar door te drukken op "i" kunt u zich concentreren op de lichtere tinten (voor 3D printing focus donkerder enerzijds :)). Nu de code zal afhankelijk van uw input en de waarden van de cellen maken nu een bepaalde hoogte (z) per cel. De pixels zullen vervangen door vakjes in cellsize met de specifieke hoogte (z). Het kleur ze ook maar ze niet worden geëxporteerd naar het 3D model, kan ik dat later toevoegen. U ziet het resultaat "live" op het scherm, zoals al menioned de vernieuwingsfrequentie zal naar beneden gaan door het verkrijgen van de resolutie hight...
Nadat u koos u de gewenste instellingen, u kunt u op "s" of "S" opslaan/exporteren een .obj en een jpg-bestand naar uw schets-bestand.
Door te drukken op "h" zult u wat hulp krijgen.
Altijd eens een kijkje op de console, toont het help en resolutie informatie.
De code gebruikmaakt van de bibliotheek: nervoussystem.obj
De code: https://github.com/Jan--Henrik/Image-to-3D-map/tr...