Stap 5: Schroef inspringingspositie en verwijderen projector
De projector is geplaatst, zodat deze projecten over de hele build gebied als het deel van de projectie correct is geplaatst zal worden afgesneden. Om ervoor te zorgen dat u kunt plaatsen het terug waar het was ik draai allereerst de schroeven die het neer op een zichtbare deuk maken zodat ik kan alles back-up wanneer ik hem in lijn. Er zijn zes dat schroeven die het op zijn plaats allemaal M3x12mm omcirkeld in het groen zijn, kunt u deze met een M2 allan sleutel verwijderen. Je moet clip van de zip-band die de stekker op zijn plaats en haal de HDMI-kabel, evenals de I2C kabel alle omcirkeld in het blauw (de I2C is niet afgebeeld aangesloten). Vervolgens kunt u de hele projector, slee en bovenal uit Ember tillen.
Er is een foto boven van de deuk linkerkant na aanscherping van de schroef en het vervolgens weer te verwijderen. U kunt ervoor zorgen dat u het terug in de juiste plek zet voor het monteren van het volledig door de vergadering van de centrale in plaats en invoegen van een lade van de hars op het perron en draai het direct boven het venster. Dan boot Ember, ssh, en typ de opdracht echo test >/tmp/CommandPipe en zorg ervoor dat de hele afbeelding wordt weergegeven in de bodem van de lade van de hars. Je hoeft niet om aan te sluiten in een van de motoren, sensoren of iets, maar u kunt steek de twee schroeven in de middelste plaat alleen maar om ervoor te zorgen dat er op de juiste plek.