Stap 2: Voeg gewrichten
Nu dat je verschillende componenten die deel uitmaken van uw model, kunt u verbindingen om te beschrijven hoe de verschillende onderdelen worden beperkt tussen elkaar. Er zijn 7 types van gewrichten met verschillende graden van vrijheid. Ze zijn gedetailleerde hier en u kunt kijken naar video's over hoe toe te voegen hier en hier.
- Rigid -sloten onderdelen samen, het verwijderen van alle graden van vrijheid. Zoals: lijm, maar hoeft niet te raken.
- Revolute -laat de component om te roteren rond gemeenschappelijke oorsprong. Zoals: een wiel op een fiets.
- Schuif -maakt de component te vertalen langs een enkele as. Zoals: een trein op sporen.
- Cilindrisch – kan het onderdeel te roteren en vertalen langs dezelfde as. Zoals: een potlood in een puntenslijper.
- Pin-slot – de component kan draaien rond een as en vertalen over een andere as. Zoals: een kettingslot deur
- Planar – kan het onderdeel vertalen langs twee assen te draaien over een enkele as. Zoals: een kunstschaatsster die kunnen niet springen.
- Bal – kan de component om te draaien over alle drie assen met behulp van een gimbal systeem (drie geneste rotaties). Zoals: een kogelgewricht op je lichaam. Uw been of schouder.
Bij het toevoegen van gewrichten, zult u het selecteren van punten op de onderdelen om aan te geven waar dingen line-up.