Stap 4: De tekens toe te voegen
Te voegen de tekens aan het spel, de mappen kopiëren en plakken in de map 'tekens', dat zich in de map van de IMT (blauw bevindt). Daarna omhoog, nodig hebben wij toe te voegen aan de eigenlijke code! Dit klinkt misschien moeilijk, maar als u in de naam tekens typen kunt, kunt u hen code in het spel. Als u wilt code MUGEN, ga naar de map 'data'. Dit is genoeg om te maken sommigen van u waarschijnlijk paniek, maar maak je geen zorgen, je zal niet de meeste van deze onderdelen aanraken! In plaats daarvan, ga naar de map IMT04. Hier zullen een spiegelbeeld vijl, en twee .def bestanden. 'Select' besturingselementen uw karakters en de etappes en het 'systeem' is, Nou, het systeem. Open de select.def. U mag benieuwd hoe, als u waarschijnlijk nog nooit gehoord van een .def dossier vóór. Maar gewoon open het bestand met Kladblok. Ja, Kladblok. Nu alles in het duidelijke Engels is.
Onder [tekens], typt u de naam van het teken. Uw eerste paar regels moeten nu als volgt uitzien.
;---------------------------------------------------------------------
[Tekens]
; Row1
Storm
Blackheart
Cyclops
JinSaotome
Magneto
; Row2
Psylocke
CharName [002]
CharName [003]
CharName [004]
CharName [005]
En Ta-Da! MUGEN open en daar zijn ze!