Stap 2: hoeken
Hier krijgt het een beetje moeilijk en tijdrovend. Ik maak mijn eigen algoritmes, dus in mijn tutorials, ik zal met behulp van hen. Als ik zeg RD betekent rechts naar beneden. BL zou betekenen terug kant links, waar u de achterkant van de kubus zou linksaf. Dit betekent dat u niet hoeft te bewegen van de kubus of het gezicht van een andere kant, tenzij anders bepaalt. Bent u een beetje verward, maar een reactie achterlaten aan het eind.
L betekent links. R betekent recht. T betekent boven. D betekent down/bottom. F betekent voorzijde. B middelen terug.
Dus, moet u wellicht uw eerste volledige kant, of, zoals in de afbeelding hierboven, moet u wellicht enkele andere kleuren in de hoeken van je gezicht. Hier is het algoritme voor oplossen zulks werkstuk. Het gezicht van de zijkant, zodat uw oorspronkelijke kleur bovenaan staat.
RD, DR (Opmerking: op dit punt, zet uw bal 45 graden aan uw rechterhand) RU, DL (Opmerking: zet kubus terug naar links.) RD.
Dat zal twee hoeken vervangen. Dat doen totdat u dat gezicht dezelfde kleur hebben.
U kunt tot het einde van het hele ding klaar, of uw hoeken mogelijk niet op de juiste plaats als de mijne (foto 2)
Om het te bevestigen. Het algoritme eenmaal, dan Verplaats de bal naar uw recht en herhaal de stap. Dit zal het uitlijnen van de hoeken. (Afbeelding 3)